Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshops udbyder i udlandet

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften

Jeg er altd meget analyserende inden jeg tager en beslutning. Derfor kunne jeg godt tænke mig at kikke nærmere på shops leverandører i udlandet.

Ikke så meget opensource (i behøver ikke nævne magento Stick out tongue), men mere i stil med scannet og Dandomain. Det må gerne være i den seriøse ende prismæssigt.

Der må være andre end danskere, der kan lave webshops.

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 22:04

Boysen:

Godaften

Jeg er altd meget analyserende inden jeg tager en beslutning. Derfor kunne jeg godt tænke mig at kikke nærmere på shops leverandører i udlandet.

Ikke så meget opensource (i behøver ikke nævne magento Stick out tongue), men mere i stil med scannet og Dandomain. Det må gerne være i den seriøse ende prismæssigt.

Der må være andre end danskere, der kan lave webshops.

Hej Boysen. Her i norden kommer Webmercs to mind

God weekend!

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 22:10

Tak for den, den må jeg se nærmere på.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 22:46

Boysen:

Er DanDomain og Scannet ikke danske produkter?!

Hvis du er ude efter en hosted løsning er http://www.shopify.com/ ret store. Du skal stadig have lavet et design, men det må der være nogen i det store udland som laver.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 23:01

Rasmus Lindgren:
Er DanDomain og Scannet ikke danske produkter?!

Yeps, men sammenligningen var mere som "pakke" færdige produkter, hvor man kan vælge moduler fra eller til.

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 04:28

Hej Boysen,

Vi er i gang med at lave et koncept som ligger tæt op af scannet og DD osv. man får nogle løsninger at vælge imellem, og som så kan rettes til individuelt. Det leveres samtidig med hosting og service, Jeg forventer at det er klart om et par måneder.

IndoSoft er en dansk IT-virksomhed beliggende på Bali i Indonesien, vi arbejder for flere danske IT/Media firmaer, Vi har dygtige programmører til osCommerce, Magento, Wordpress, CMSMS, Joomla og Typo3. Samtidig med har vi dygtige grafiske designere ansat både til alm. grafisk arbejde og Flash banner/Webdesign.

Vores priser er yderst rimelige, og samtidig med er vi fleksible med hensyn til arbejdstider.

Ser frem til at høre nærmere fra dig.

Med venlig hilsen

Lars
Lars@indosoft.dk
www.IndoSoft.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)