Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad syntes i om mit site?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ja den er jo bestemt bedre end den gamle. Men der er lang vej endnu før man kan kalde det en flot og vellykket hjemmeside (undskyld) men selvfølgelig ikke kritik uden 5 inputs til forbedringer. Wink

1. Hold designet i en gennemgående stil, design stilen svingere meget fra side til side. Det gør at brugeren tror de er kommet til en helt ny hjemmeside.

2. Undgå at bruge sådan nogle farvede gradienter under tekst ( på forsiden) det gør at man ikke kan holde fokus på teksten og dermed bare springer den over.

3. Din menu på forsiden fungere ikke. men andre ord den passer slet ikke ind, den virker stor og klodset og burde ikke være der når du har fastsat at navigation på alle andre sider skal foregå via toppen.

4. Jeg savner lidt at kunne klikke på nyheder og få lidt mere information.

5. Din velkomst tekst fortæller mig faktisk ikke hvad siden handler om, der er et billed af et tog ovenover, så det handler nok om toge. Men hvad er det specifikt i forbindelse med toge det handler om?. Du bør forsøge at fortælle den besøgende hvad siden præcist omhandler, både i billeder og i tekst. Ellers så smutter man lynhurtigt igen.

Håber du kan bruge det til noget.

Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 21:55

Tusind tak for de mange gode råd, og har prøvet at flette noget sammen ud af det mht. forsiden. Tjek det :)

Link

Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 21:59

Meget bedre ;o) Måske skulle du gøre den lidt bredere  eller mindske dine links i toppen så de er på een linie istedet for 2. Jeg personligt synes for lange sider er irreterende = scrolle en del. Måske ville jeg korte forsiden ned så alt kan ses når du kommer ind på siden.

Som nævnt er du godt på vej ;o)

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 21:59

Super allerede meget bedre. Jeg ville måske lige gøre spejbilledet 20px mindre i højden, og så skal undersiderne selvfølgelig tilpasses så det er samme stil. Men nu er budskabet klart og teksten er til at læse Smile

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 22:05

Hej.

Den nye er meget beder ind den gamle, var jeg kommet ind på den gamle, var jeg hurtigt smuttet igen, det står alt for meget, og det tror jeg ikke at folk gidder at bruge tid på.

Men den nye er flot, og det med de farver gør ikke mig noget, jeg er farve blind Wink

Venlig hilsen.

Ronnie 

Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 22:45

Hvad så nu når jeg har ændret de fleste undesider?

Ps. Siden "Transport Sim" skal ligne lidt at man går ind på en anden side, fordi der er en side for det online magasin jeg er igang med.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)