Ja den er jo bestemt bedre end den gamle. Men der er lang vej endnu før man kan kalde det en flot og vellykket hjemmeside (undskyld) men selvfølgelig ikke kritik uden 5 inputs til forbedringer.
1. Hold designet i en gennemgående stil, design stilen svingere meget fra side til side. Det gør at brugeren tror de er kommet til en helt ny hjemmeside.
2. Undgå at bruge sådan nogle farvede gradienter under tekst ( på forsiden) det gør at man ikke kan holde fokus på teksten og dermed bare springer den over.
3. Din menu på forsiden fungere ikke. men andre ord den passer slet ikke ind, den virker stor og klodset og burde ikke være der når du har fastsat at navigation på alle andre sider skal foregå via toppen.
4. Jeg savner lidt at kunne klikke på nyheder og få lidt mere information.
5. Din velkomst tekst fortæller mig faktisk ikke hvad siden handler om, der er et billed af et tog ovenover, så det handler nok om toge. Men hvad er det specifikt i forbindelse med toge det handler om?. Du bør forsøge at fortælle den besøgende hvad siden præcist omhandler, både i billeder og i tekst. Ellers så smutter man lynhurtigt igen.
Meget bedre ;o) Måske skulle du gøre den lidt bredere eller mindske dine links i toppen så de er på een linie istedet for 2. Jeg personligt synes for lange sider er irreterende = scrolle en del. Måske ville jeg korte forsiden ned så alt kan ses når du kommer ind på siden.
Super allerede meget bedre. Jeg ville måske lige gøre spejbilledet 20px mindre i højden, og så skal undersiderne selvfølgelig tilpasses så det er samme stil. Men nu er budskabet klart og teksten er til at læse
Den nye er meget beder ind den gamle, var jeg kommet ind på den gamle, var jeg hurtigt smuttet igen, det står alt for meget, og det tror jeg ikke at folk gidder at bruge tid på.
Men den nye er flot, og det med de farver gør ikke mig noget, jeg er farve blind