Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklamering gennem hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Børkop
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg overvejer at købe en eksisterende datingside med godt og vel 7000 brugere. Siden virker p.t. lidt stille, men der er hele tiden ca 10 brugere onlione kan jeg se, og jeg tror helt sikkert på potentiale i siden ved den rette markesføring.

Mit spørgsmål lyder som følger:

Min plan er at bruge profil databasen som mit største aktiv. Altså siden skal fungere udelukkende gratis for den enkelte bruger. Derimod skal de invillige i at dagligt modtage 1-3 reklamemails, fra eksempeltvis et rejseberau, teleselskab eller lign. De skal så betale for at få ov til at sende reklame ud til de godt 7000 brugere.

Tror i på ideen, og hvad vil i mene man kan tage for markedsføring af deres varer gennem denne side. Man kan vel egentligt sige at det i dette tilfælde vil gøre en reklameform mulig, da den vel egentlig ellers er ulovlig uden folks accept?

Jeg håber på mange forskellige aspekter og synspunkter:)

Mvh Jesper

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 14:23

jbhgruppen:
Altså siden skal fungere udelukkende gratis for den enkelte bruger. Derimod skal de invillige i at dagligt modtage 1-3 reklamemails

Så det skal være gratis at benytte en side, der ikke er traffik på mod at modtage en masse SPAM?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:27

jbhgruppen:

Jeg overvejer at købe en eksisterende datingside med godt og vel 7000 brugere. Siden virker p.t. lidt stille, men der er hele tiden ca 10 brugere onlione kan jeg se, og jeg tror helt sikkert på potentiale i siden ved den rette markesføring.

Der er 10 online hele tiden ud af 7000... Dvs der er næppe mange aktive brugere der, og dermed en hård kamp at få folk ind på siden igen!

Og nej reklamemails er en dum ide. For det første betaler mange af de nævnte firmaer kun pr salg, reklamen har skabt, og hvilket næppe bliver mange, hvis folk modtager 1-3 mails OM DAGEN! De mails bliver i manges tilfælde markeret som SPAM, da det er en absurt mængde!

Fra Poznan
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 15:07

Hej

Jeg har faktisk også en portal som jeg i øjeblikket ikke tjener penge, og har overvejet hvad man kan gøre, det er en fodboldmanager portal som er online i Polen og vi er faktisk helt oppe på 10.000 klik  om dagen hvoraf de ca. 3.000 er forskellige ip adresser.

vi har omkring 5.000 aktive medlemmer..

Hvad gør I for at få sådan en fætter til at give noget afkast?

Mvh

Henning

Fra København S
Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 15:13

Hvis det er et browser spil ligesom hattrick.org, så kan du jo lave nogen forskellige ting i spillet, som man som supporter kun kan få.!

Altid en ny ide!

Fra Børkop
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 12:15

Tak for respons. Gode synspunkter som jeg efterlyste:)  God dag til alle

Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 511
Skrevet kl. 09:37

Du må meget gerne kontakte mig, så kan jeg fortælle dig lidt om hvilke muligheder du har med en sådan side..

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)