jeg undre mig sku lidt over hvem hende den -i erhvervslivet kendte kvinde - er som nu står mistænkt for overdragelse af en fyldig knytnæve kokain hehe.
nogle der kan gætte hvem den hemmeligholdte kvinde er? jeg sender en pakke stenslag klistermærker til den som gætter rigtigt først hehe free of charge: værdi, lidt mindre end frimærket :-)
rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig
Indlægget er hermed flyttet til "Cafe", ifølge hvad jeg kan konstaterer så er da ikke noget ved indlægget her som er ufopassende, dog er det også i forskellige medier som skrevet i forrige indlæg.
Dog hvis det andet Amino "Crew" team konstaterer indlægget ufopassende så slettes det !
jeg undre mig sku lidt over hvem hende den -i erhvervslivet kendte kvinde - er som nu står mistænkt for overdragelse af en fyldig knytnæve kokain hehe.
Jeg undre mig sku lidt lidt over du beskriver 140 gram kokain som en fyldig knytnæve, det er en ret præcis beskrivelse af et størrelses forhold de færreste har haft i deres hænder og ved hvad fylder
Gætter på det er et udtryk du har fundet et sted i pressen
hihi jeg fandt selv på det :-) men jeg var bange for at knytæven ville være for lille, når jeg nu sammenligner det med mel. men fedt at du hurtigt lige kunne spotte rigtigheden hvis det er det hehe. super :-)
rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig