Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HVAD BETALER DU??

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

når man skal ansætte en medarbejder hvad skal have i sine overvejelser, udover timetal, ferie, lønadminestration, medarbjederbonus, evt forsikring, udgifter til tøj, gaver, kurse og sygedage, løn, lønforhandlinger!

håber du vil dele ud af dine erfaringer, som du har haft med dine medarbejder.

jeg kunne godt tænke mig at vide om jeg mangler andet i mine overvejelser,

jeg kunne godt tænke mig at se/høre om der var nogle der havde nogle tal på hvad det koster for at ansætte en mand som får 325.000kr pr år i løn arbejdsopgaven er kørsel og autorudeskifte/reparation. eksemplet skal bare være noget der minder om eller giver en indikation på en ansættelses process-forløb

super tak til alle!

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 16:39

Jeg mener at have hoert at en tommelfingerregel der siger at man skal laegge cirka 80% af personen loen oveni til de ting do selv naevner.

Men du maa ikke haenge mig op paa det.

/Nicolaj

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 17:11

80% af 325.000=260.000 plus 325000= 585.000kr pr år.

arbejdstøj= 4000kr pr år

arbejdsskade sikring= 10000kr pr år

bonus/gaver= 20000kr pr år

løn/administration=12000 pr år.

ferie= 35000kr

sygedom mm= 35000kr

det bliver ca 100000kr men hvad med de sidste 150000kr hvad bruger man dem på

hmmm er der nogle der har andre formler som passer bedre i mit budget? gerne en trylleformel ;-)

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 19:05

Du skal bare få en advokat til at lave en standardtimelønskontrakt, det kan næppe koste mere end 1 - 2 advokattimer..

Vedr. lønkøring, vil jeg personligt anbefale www.danlon.dk ikke ret dyrt, nemt og du kan lave løn over alt, bare der er internet. (ikke noget med et kort eller lign.)

Tror dette må være den rigtige løsning og husk holder du dem under 8 timer om ugen er de ikke funktionær ansatte. Du kan hente nogle fine kontrakter på følgende link : http://www.startvaekst.dk/Ansaettelseskontrakter

Forsat god Dag :-).

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 19:23

Hej min ven Omar Smile

Man plejer at sige at får din mand 160 kr. i timen, så skal du op med 200 kr. i timen.

Men Omar jeg skal nok hjælpe dig for 1000 kr. i timen + moms og så skal du ikke tænke på ferie penge, forsikring eller noget, nååå jo kaffe Stick out tongue

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 21:33

http://borsenmikro.dk/vaerktoj har også et par kontrakter til inspiration.

Hvis vedkommende bliver ansat på funktionærvilkår, skal du endelig huske at få skrevet 120-sygedagesreglen ind i ansættelseskontrakten, ellers gælder den bestemmelse nemlig ikke. Husk at aftale en prøvetid, så I kan slippe fra hinanden igen, hvis du ikke får den rette første gang, uden at det koster dig alt for meget.

Man plejer at sige, at en medarbejder mindst koster 135% af sin løn. Men det er naturligvis uden særlige udgifter, f.eks. bil, der skal stilles til rådighed.

Jeg har haft succes med at starte med deltidsansættelser og gå op på fuld tid, når det viser sig, at samarbejdet fungerer.

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 00:11

arlo tak for dit svar :-)

Ronnie my man kan du skifte 3 bilruder i timen?? for så er du da ansat på dine vilkår Stick out tongue

anette mener du 135% sat ind i mit regnestykke, eller som en engangsudgift, regnet ud fra en medarbejders årsløn? jeg bilver top forvirret. prøv lioge at kom med et eksempel, hvor det fremgår at hvis en medarbejder skal have en årsløn på eks 1.000.000kr så koster det 135% oveni altså 1,3 mil udover årslønnen på årsbasis Tongue Tied

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 00:19

Jeg mener sådan generelt set:

Ansætter du en mand til 20.000 månedligt, skal du afsætte 27.000 i budgettet. Altså 135% af lønnen. For alle de "normale" merudgifter udgør ca. 35% af lønnen, heri er pension ikke medregnet: AER, AES, ATP, ATP-fib, feriepenge, lovpligtig arbejdsskadeforsikring, evt. medielicens, sygedagpengeforsikring mv.

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 00:21

okay fantastisk hvad går de så til hehe

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)