Hej Jeg har brug for et tilbud på en dedikeret webserver med følgende krav: Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4 - Intet max på ftp-konti - Intet max på mail-konti - Flere domæner - Intet max på subdomæner - Fri trafik - MySQL-databaser, seneste version. I princippet intet max, men nok tvivlsom om jeg får brug for det, så er bestemt ikke ultimativt, men "rart at have" :) - PHP, seneste version. - Mulighed for at redigere i php.ini - Mulighed for at installere nye libraries (om nødvendigt) i PHP - Mulighed for at ændre i httpd.conf (apache-config filen) - Mulighed for at installere nye mods i apache - Fornuftigt kontrolpanel - Mulighed for fjernkontrol (som på spilserveren) - Mulighed for at placere filer uden for server-root (For at øge sikkerheden omkring database-credentials i koden) - Virus- og spamfilter - Cron-jobs - God plads, dvs. 5GB eller der omkring, og gerne mulighed for udvidelse. - Statistik
Der er måske en eller flere af disse der giver sig selv når vi snakker dedikeret server, jeg har bare ikke lyst til at der skal være tvivl om mine ønsker :) Skriv til mig på martin@spicyweb.dk :) |
Hej,
Hvis du har brug for så lidt plads, kunne en virtuel server så ikke være noget? Virtualisering giver gode fordele i forhold til en dedikeret server.
Og fri trafik findes ikke, så du bliver nok nødt til at specificere dine trafik-ønsker lidt nærmere.
Kontakt mig på martin@adnecto.dk hvis du er interesseret :)
Mvh,
Martin