Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke webshopfunktioner er vigtigst?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Nykøbing F
Tilmeldt 28. Jul 09
Indlæg ialt: 79
Fra  eet godt navn Skrevet kl. 13:00

kig på jeres konkurenter og tag 80% af deres og tilsæt 20% unikt og ryst posen

Thomas Kaarup

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:26

HUSK: 80% af deres fejl i deres kommunikation får du også med! Så dårligt forslag No

Det vigtigste argument man kan brug er Tryghed!

Tryghed i at I vil give det bedste produkt, til den bedste pris med den bedste service.

Alle kunder søger tryghed som fællesnævner. Med fokus på funktioner rammer I kun nogle potentielle kunder, og ikke alle.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 23:40

Hej Glenn

Har du nogle konkrete forslag til hvordan trådstarter, bruger dit råd i praksis! Skal han sætte tryghed på featurelisten eller ?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:57

"Du kan være hel tryg med, at du får det bedste produkt med den bedste service, til den bedste pris".

Et eksemple.

Og ja, hvorfor ikke også sende dette signal på listen Big Smile

Det ville jeg gøre, da der ingen andre der gør.

Besvarede jeg dit spørgsmål godt nok ?

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 10:37

Glenn Kibsgaard:

"Du kan være hel tryg med, at du får det bedste produkt med den bedste service, til den bedste pris".

Et eksemple.

Og ja, hvorfor ikke også sende dette signal på listen Big Smile

Det ville jeg gøre, da der ingen andre der gør.

Besvarede jeg dit spørgsmål godt nok ?

Nu tror jeg at jeg kan se hvad du mener, så er mit problem bare at jeg ikke rigtigt tror det ville havde den store effekt. Sagen er den at der på markedet for webshop løsninger er rigtigt mange der i følge dem selv har den bedste service, mest udbredt system, bedste pris ... etc. Så problemet med dit forslag er at det højst sandsynligt enten ville være direkte forkert. Og jeg tror ikke kunderne hopper på det, bare fordi der står tryghed i sætningen.

Jeg køber dog klart din ide, om at tryghed er et væsentligt parameter for kundensvalg, men jeg tror den rette tilgang til det er mere at sætte sig i kundens sted og prøve at finde frem til hvad de frygter ved køb af en webshop løsning. Og så prøver at aflive frygten, gerne igennem testemonials.

F.eks. "Jeg havde glemt, hvordan man opsætte nyhedsbrev, men telefon support hjalp mig igennem på 5 min." Underbygget med navn, shop og billede.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:31

Ja, du har ret, sætningen kan virke lidt kliche agtig. Men tag ikke fejl, at bruge ordet TRYGHED/TRYG i en sætning, skaber positive associationer i underbevidstheden på læseren. Dog er det vigtigt at forstå, at denne sætning vil ikke ramme købs-motivet hos læseren, men den vil understøtte de andre behovsmotiver man afdækker i ens kommunikation.

Det er godt at se, at du er bekendt med frygt-motivet Yes

Det er et super godt eksempel  på at skabe frygt og derefter afdække den i en sætning. Den afdækker frygt-motivet.

/Glenn

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)