Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har et godt/smart billede en effekt?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har valgt at få taget nogle billeder med henblik på at bruge dem på mine profiler, både her på Amino, som på facebook og twitter.

Men er det overhovedet noget, der har en betydning for dig?

Hvilke følelser vækker de forskellige profilbilleder, du ser rundt omkring?

Jeg er bare nysgerrig…

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 11:24

Hej Andersen,

Det har en stor effekt på mig, ikke at  man kan fortælle hvordan en person er 100% men det giver jo et billede af hvilken type af person som gemmer sig bag profilen.

Kikker jeg f.eks på dit billede her føler jeg dig som en nysgerrigt dame som gerne lytter til dig Smile Kan lige nå at tilføje at et godt og smart billede også kan udstråle en vis troværdighed.

/allan

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:09

Dame? hmmm, jeg havde håbet på smart, kreativ kvinde! hehe

Tak for din kommentar!

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Aug 07
Indlæg ialt: 281
Fra  Eventyr Haver® Skrevet kl. 12:11

Hej Bettina

For mig virker et billede godt, jeg bliver i de fleste tilfælde godt tilpas (får mere tillid) af at se på billederne og det er rart at se hvem man evt. har kontakt med. Når det er sagt ved jeg også at jeg selv bruger både mit firma logo og billeder af mig selv på diverse sider facebook, twitter og amino, om man/jeg burde være konsekvent og bruge samme billede ved jeg ikke, men det giver selvfølgelig en let og hurtig genkendelse af en i de forskellige forums.

Men helt klart et billede er rigtig godt, især hvis billedet er godt og signalerer det du gerne vil og især for dig når du arbejder som du gør med tekster synes jeg det er helt optimalt, for man ved ligesom hvem man så snakker med / skriver til.

forblæste sommerhilsner

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 12:17

Billedet siger mere end ord... Det er førstehåndsindtrykket,

Billedet af dig ligner en glad, eftertænksom kvinde, som er "frisk på lidt af hvert" (PÅ DEN GODE MÅDE) Wink

mvh

Lillian

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:19

Korntved:

Billedet siger mere end ord... Det er førstehåndsindtrykket,

Billedet af dig ligner en glad, eftertænksom kvinde, som er "frisk på lidt af hvert" (PÅ DEN GODE MÅDE) Wink

mvh

Lillian

*ggg*

Tak!

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 12:21

sandfær-andersen:
Dame? hmmm

For mig er ordet Dame mere elegant end Kvinde  Wink

Må lige høre dig fik du et firma til at lave dine billeder ? hvis ja kan du anbefale ?

/allan

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:24
Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 12:38

Jeg er slet ikke i tvivl om, at et godt billede har en positiv effekt. Som det så rigtigt står i et tidligere indlæg, så vækker det tillid. Martin Thorborg anbefaler faktisk i sin e-pusher at indehavere af web-shops sætter et billede af sig selv på shoppen for at give følelsen af en mere personlig betjening. (Eller noget i den retning.)

Man skal dog være utrolig opmærksom på, hvad billedet udstråler. Den mest elendige person til at bedømme det er en selv Smile, så få feedback fra andre ved valget af billede.

Til Allan: Prøv at poste et indlæg med "Fotograf søges til portrætbillede" i "Jeg søger tilbud"-kategorien - Så skal du bare se henvendelser Big Smile

Med venlig hilsen

Carsten

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:45

En klog mand (som havde været ansat som grafisk ansvarlig ved Gyldendals i mange år), lærte mig for år tilbage, at 'skære alt det unødige væk'.

Jeg har også tænkt på at tilbyde 'optimering' af folks profilbilleder – men er det noget, man er interesseret i?

Jeg vil jo i så fald gerne kunne gøre det så billigt som muligt, så måske noget med at samle sammen i puljer… vil det være interessant?

Jeg tænker, at man leverer grundmaterialet og et konkret ønske om, hvordan det skal se ud, og jeg derefter udfører opgaven. Men hvad vil folk betale, og er det overhovedet interessant?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)