Hel alle Amino´er Håber i kan hjælpe mig på vej... Jeg vil åbne en web-shop (international) som sælger mærkevaretøj fra hele verden, samt et udvalg i kropsprodukter, hvor jeg bla. har snakket med et firma som laver en serie som hedder it works. og det gør det har prøvet noget af det:) Jeg har brug for råd, hjælp og konstruktiv kritik.. Jeg skal lige sige at siden skal være udelukkende dropship hjemmeside i udlandet, dog ikke i Danmark (og ja jeg kender fordele og ulemper ved denne form for forretning) Jeg har tænkt mig at kontakte de producenter af de mærker som jeg kunne tænke mig at sælge på min web-shop pr. mail, hvor jeg forelægger dem mine planer og ønsker. Men jeg er nok mere nødt til at få fat på distributørene, da de nok ikke sender fra fabrik til forbruger..så jeg kommer nok ikke helt uden om mellemmanden. MEN.. Det er lidt den indgangsvinkel som jeg tror jeg vil bruge, med mindre der er nogen som har nogle råd til mig, eller som ved hvordan jeg får fat i DEN rigtige person som kan finde den dør jeg skal bruge..Denne side bliver rigtig god, men ikke uden de rigtige produkter.. For lige at opsummere. Nogen der ved om de store tøjmærker dropshipper, eller man f.eks. kan sælge og betale bagefter ligende aftaler? (prøver at overtale dem alligevel) Vil i ikke mene at jeg skal have lavet siden før jeg begynder at finde leverandører..Således de kan se at man er seriøs med det, og det hjælper mig måske også bedre til at få gode leverandører? Jeg har et rigtig godt domænenavn www.dezignwear.com I skal ikke tage jer af siden den er på idag, det er lidt en anden beskæftigelse, og slet ikke færdig som i kan se.Men det er udelukkende en dropship-hjemmeside. Jeg har ikke selv haft tid til at undersøge det endnu, men jeg ville starte herinde, da der måske var nogle personer som kunne bidrage med nogle informationer til hvordan jeg skal gribe det an. Hvis der er en der går med noget lignende, så var et partnerskab måske noget. Da jeg ikke har den nødvendige tid til det hele lige nu. Håber at høre fra mange Aminoér :) Skriv dog kun hvis du har råd, hjælp eller info som du mener jeg kan bruge..Skriv ikke for bare at få skrevet et indlæg. Tak. |
Hej Jss
Det lyder som om du har brug for et system der kan hente priser ind og løbende blive opdateret gennem burg af XML koder, både når det drejer sig om kurser, priser og priser på forsendelse.'
Et fornuftigt ERP der styrer samt modtager bekræftigelse på levering må være din løsning, samme system modtager detaljerne fra dine leverandører sa du løbende er informeret samt med en daglig advarsel om hvilke afsendelser der ikke er gået afsted, så du kan kontakte dine leverandør hvis noget glipper.
Personligt er jeg ikke rigtigt dem samarbejds partner du leder efter, men kan lave dit styrings system.
Hilsen Michael
tel 5280 7156 email durian79@gmail.com