Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

amino menu fejl !!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter at have redigeret/delvist slettet min profil er min bruger menu forsvundet.

Jeg taler om den menu der siger profil, log ud, post, ret profil osv øverst til højre i det blå top banner.

Dette betyder at jeg nu ikke kan rette min profil eller logge ud af amino eller tjekke min post.

Jeg har testet fra en anden computer jeg har i huset og der er der intet problem, jeg har tømt min pc for cockies og midlertidigt indhold mm. men intet virker.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:18

Har fundet fejlen

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 09:14

Hvad var det? En fejl hos os eller hvordan?

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Denmark
Tilmeldt 25. Nov 07
Indlæg ialt: 262
Skrevet kl. 09:25

Nu vi er ved det:

Jeg har ændret mit brugernavn, men skal stadig logge på med det tidligere navn ?

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 12:25

Unavngivet:

Nu vi er ved det:

Jeg har ændret mit brugernavn, men skal stadig logge på med det tidligere navn ?

Hmm....det er lidt mystisk. Så vidt jeg ved, burde man ikke kunne ændre ens brugernavn. Men kan du ikke lige sende mig dit gamle og nuværende brugernavn så jeg lige kan finde ud af hvad der er hændt.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:50

Jacob Rohde:

Unavngivet:

Nu vi er ved det:

Hmm....det er lidt mystisk. Så vidt jeg ved, burde man ikke kunne ændre ens brugernavn. Men kan du ikke lige sende mig dit gamle og nuværende brugernavn så jeg lige kan finde ud af hvad der er hændt.

Det du kan er at du kan ændre det brugernavn som andre kan se det. Gør du dette kommer der en fejl i jeres top menu øverst til højre i det blå banner. Fejlen er at menuen forsvinder.

Jeg har dog uden problemer ændret mit brugernavn fra christian senna til senna og omvendt uden problemer, så hvilke ting der spiller ind før fejlen sker kan jeg ikke sige.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)