Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Copyright

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg havde til for 6 mdr. siden et samarbejde med er webfirma. Jeg er freelance webudvikler, her lavede jeg i ca 2 år masser af opgaver for dette firma. Der foreligger ingen kontrakt på de opgaver da der bliver sendt faktura for hvert job.

For ca 1 år siden skal der laves en opgave for et firma som havde en bestemt flash animation som de havde fået en professionel animator til at lave, denne flash animation får jeg tilsendt af det webfirma jeg arbejdede for. Firmaet som ejer denne flash animation nedlægger så hele projektet da de får andre ideer. Jeg har så denne animation liggende i dag.

Da jeg blev kontaktet i forbindelse med en opgave til det firma som faktisk ejer denne animation fandt jeg den frem igen. Jeg kunne bruge den til et projekt jeg var i gang med så jeg skrev til dem og spurte om de ville sælge den, det ville de tænke over.

Det gjorde jeg så også altså tænkte over det, for inden de kontakter mig igen beslutter jeg mig for at få lave min egen helt fra bunden. Jeg har kontakt til en som er i gang med denne opgave.

Spørgsmålet er så
Hvordan sikre jeg mig den nye jeg selv får lavet kun indeholder inspiration og ikke ligner et kopi.

Uden at afsløre alt for meget kan jeg røbe det her drejer sig om en Professor Terning som laver en bevægelse.

Jeg har forsøgt mig med en dialog med ejeren af den flash animation men uden held, de mener at have patentprofessor terningen

/allan

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)