Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

For dem der kan lide fodbold!

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 8. Sep 05
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Idéen er super god... Men jeg synes simpelthen at der er for mange ikke-relevante links omkring "min" klub. En stor del af nyhederne omhandler andre klubber eller spillere fra andre klubber, men nyhederne er med fordi "min" klub er nævnt som bibemærkninger i nyhederne... 

Men måske det er noget i kan justere hen ad vejen...?

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 16:01

Det er en rigtig fin side. Men du ville jo hurtigt opnå en endnu større værdi på siden, ved at på en eller anden måde få folk til at blive på dit site, imens de læser nyhederne....

Måske kunne man også lave en ugentligt afstemning, hvor alle fans af en speciel klub skulle stemme om de enkelte spilleres form.... Dette bliver så vist med grafik, og under hver spiller har man så muligheden for at diskutere det. Det tror jeg giver en masse god tekst på dit website, da jeg ikke kunne forestille mig andet, end gale fodboldfans vil stå på nakken af hinanden for at kommentere på de enkelte spilleres præstationer i de enkelte kampe!

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:02

Hej Marpov,

"Motoren" i systemet, som der henter nyhederne, udvælger dem fra nogle forskellige parametre som vi sætter. De bliver selvfølgelig justeret løbende, så vi får nyhederne ind med den største relevans for klubben.

Men når klubben nævnes af navn, vil den selvfølgelig komme med i nyheden for den pågældende klub.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:55

Rasmus Hoeks:

Hvilken side snakker vi om? Ved ikke om det bare er mig der er dum, men jeg synes ikke, at jeg kan se et link til sitet?Surprise

Jeg har os stirret mig blind på denne debat, uden at finde hverken navn, link eller andet...

Fra København S
Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 16:58

Hmm står i første post...

bare ikke som link, men som www.clubnews.dk

EDIT: så laver den det self som link :)

Altid en ny ide!

Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 17:02

Fed ide! Men 442.dk har jo noget, der minder om det.

Der findes allerede et udenlandsk fodbold site, som hedder noget med news kan ikke huske det præcis, men der kan man fx. vælge Liverpool, og se alle nyheder derfra.

Men der er vel plads til flere:) Held & Lykke!

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)