Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønsker i produktion i Østen !

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Khon Khaen
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per !

Det er helt korrekt firmaer maa ikke importere moebler der stadig er beskyttet, men England har en meget kortere periode af beskyttelse saa man kan saelge dem via et Engelsk firma til private i Danmark, det er 100% lovligt, der er dog lige det at nogle paastaar at man saa ikke maa saelge dem brugt, men det er ikke blevet afproevet ved domstolene endnu, saa det passer nok ikke !

Med 24 aars erfaring i handel med oesten har jeg en hvis viden.

Alle disse design moebler saelges foroevrigt i de fleste lande i oesten meget billigt, og ingen ved at det er kopier af smarte designere !

Kopi er vel ogsaa forkert at sige, Det var jo ikke dem der producere dem nu som designede dem !! Saa det er vel bare firmaer der producere moebler efter andres tegninger, og det er vel ikke en kopi, men et moebel lavet af en anden producent !

Saa vidt jeg ved produceres det meste af Vestnofa's designs nu i Thailand og de er sgu ikke blevet billigere end da de blev produceret i Norge ! Det maa jo saa ogsaa vaere kopier da de laves af en anden producent !

God weekend !

Tilmeldt 8. Nov 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:28

Kunne du være den der kan hjælpe med produktion af aktiveringslegetøj til hunde ?

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 15:09

Hej Kbaa

Jeg arbejder lidt med solceller, ved at der er produktion af disse i østen.

Kender du til producenter indenfor mono/poly krystalinske solceller, jeg har interesse i halv eller helfabrikata ?

De bedste hilsener

Finn

Fra Khon Khaen
Tilmeldt 17. Feb 09
Skrevet kl. 09:51

Hej

Det vil jeg tro at jeg kan !

Send lidt mere om hvad det er du vil have lavet saa kikker jeg paa det.

Min direkte mail er termalou@loxinfo.co.th

Fra Khon Khaen
Tilmeldt 17. Feb 09
Skrevet kl. 09:54

Hej Finn !

Jeg har lige bestilt nogle 1 KW  solcelle systemer som skal til Italien, saa jeg har en finger inde der ogsaa !

Der er adskillige firmaer der levere solceller, de koster for oejeblikket ca. 2 USD per Watt for hele paneler i maengder.

Saa lad mig hoere hvad det er du oesnsker saa kikker jeg paa det !

Min direkte mail er termalou@loxinfo.co.th

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 10:30

Til kbaa

Mail er sendt

De bedste hilsener

Finn

Fra Hanoi
Tilmeldt 28. Oct 11
Indlæg ialt: 37
Fra  ME-Consult Asia Skrevet kl. 11:31

Kære Karin

Jeg ved godt, det er længe siden, du har skrevet dette indlæg, og du er forhåbenlig godt igang med din internet virksomhed.

Jeg tillader mig alligevel at kontakte dig.

Jeg er en dansk pige bosat i Vietnam, der arbejder som agent mellem danske virksomheder, små som store, med bland andet smykkeproduktion. Jeg har kontakt til en super dygtig smykkeproducent, hvor der ikke skal bestilles et bestemt antal pr. ordre, og alt kan laves efter dine egne design eller deres.

Der er tale om virkelig flotte, sølv, guld, og hvidguld smykker med eller uden sten og perler - ægte! De kan lave alt, som du ønsker. Prisen er absolut konkurrence dygtig!

Hvis du er interesseret i at høre nærmere, håber jeg du vil kontakte mig.

Ellers vil jeg blot ønske dig fortsat held og lykke med din virksomhed.

Med venlig hilsen

Marianne

ME-Consult Asia

Fra Kolding
Tilmeldt 22. Oct 13
Skrevet kl. 08:32
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Karsten

Jeg kan se at dit inlæg er ret gammel men jeg tager chancen alligevel.

Jeg søger en fabrikant i østen til produktion af nogle puder, sengetæpper og plaider.

Det er mit eget design men det er ret enkelt, er det noget du evt kan hjælpe mig med? svar gerne på Asholch@gmail.com

MVH

Anne Sofie

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 93
Fra  Malerfirmaet Engholm V. Maria Padua Skrevet kl. 08:29

Hej, jeg ved det er gammel tråd, men er der stadig hul igennem ? så send mig en PM, tak

Fra Odense
Tilmeldt 23. Oct 13
Fra  www.printoncover.dk Skrevet kl. 08:36

Hej Karsten 

Jeg søger transperant covers som har en høj kvalitet, de skal kunne modtag UV print

Det er til firmaet www.printoncover.dk 

Mvh
Henrik 

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)