Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Koncept til salg på nettet !

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer.

http://www.DitTilbud.dk er et projekt jeg startede op for noget tid siden. På grund af manglende tid har jeg nu valgt at være åben for tilbud, hvis nogle skulle være interesserede i at købe siden/konceptet.

Jeg har endnu ikke skudt en krone i markedsføringen, men trods det har 1100-1200 tilmeldt sig med navn, adresse, postnr, by, fødseldag og køn. For nogle kan det måske ikke lyde af meget - men jeg syntes at det er meget godt klaret, når der som sagt ikke er lagt noget i markedsføringen endnu. Selv ser jeg mange muligheder i siden, som jeg selvfølgelig gerne deler med en evt. køber. Jeg er overbevist om at der nemt kunne være penge at tjene på sigt.

Jeg har ikke rigtig at regnskab at vise, da jeg som tidligere nævnt ikke har fået projektet helt 100% i gang. Men til køberen er der både et flot front- og et gennemført/avanceret backend. Udover det er der selvfølgelig også alle brugerne og nogle idéer/materialer til markedsføring.

Er du evt. interesseret vil jeg meget gerne have at du sender en mail til jesper@qtag.dk - hvis du ønsker mere info, eller ønsker at komme med et bud.

// Jesper Skov

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Som sagt - så mangler nogle måske lidt info. Men send en mail, så svarer jeg gerne ;-)

// Jesper Skov

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)