Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ildsjæl søges som partner

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jul 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 01:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude

Jeg sidder ofte og tænker jeg må starte et website op, men vil ikke alene, det skyldes det kan blive for enssporet og kedeligt. Derfor søger en samarbejdespartner, som vil mødes for at tale lidt om hvad vi kan lave. Ideer har jeg masser af, det har du måske også?, jeg arbejder på et som jeg tror kan blive til noget, men jeg mangler dig til at få det til virkelighed.

Jeg har selv arbejdet i flere år med website, ikke som programmør men opdatering.

Du skal hverken være programmør, grafiker eller lign. Vi skal bruge et CMS system der passer til vores projekt, og selvfølgelig koster det penge. Derfor skal du være villig i 50/50 både med udgifter og indtjening. Segmentet er stort.

Du må gerne have lidt erfaring i web, men det er ikke det vigtigste, kun at du har lyst til at prøve at være selvstændig, i starten som fritid. Men målet er større...

Du er 35+ og bor i københavnsområdet, og har mod og lyst til at prøve noget nyt.

Skriv til mig på website@mail.dk, hvorfor du vil være med?

NB: det lyder måske mystisk, men du skal have en ren straffeattest. :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 01:10

Ikke at jeg matcher nogle af dine krav eller søger efter et projekt.....Men må jeg godt have lov at høre dig ad, hvorfor du søger en person der er 35+? Smile

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 07:34

Rasmus Hoeks:

Ikke at jeg matcher nogle af dine krav eller søger efter et projekt.....Men må jeg godt have lov at høre dig ad, hvorfor du søger en person der er 35+? Smile

Jeg forstår da udmærket han vil have  en som er lidt ældre, Amino vrimler med "unge" som har en masse gode ideer mange af dem mangler så bare lige lidt mere erhvervs og liv erfaring. Smile

/allan

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)