Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Super SEO! :-)

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Lise Andersen:

Sorry, men jeg forstår stadig ikke! Har aldrig logget mig ind på Google!

Hvis jeg åbner en ny browser og først søger på Google og derefter på Parfume, så kommer siden ganske rigtig op som nr. 2.

Men hvis jeg blot bruger Google ikonet i øverste højre hjørne af browseren, som jeg altid gør, så er siden stadig nr. 7. Confused

Det kan jeg nemt forklare dig: Der bruger du Google.com med dansk som præference: http://www.google.com/search?q=parfume&aq=f&oq=&aqi=g-s1g4g-s2g2g-s1 og så er den nr. 7. Se - det var da meget nemt, ikke? :-)

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 00:02

Lise Andersen:

Sorry, men jeg forstår stadig ikke! Har aldrig logget mig ind på Google!

Hvis jeg åbner en ny browser og først søger på Google og derefter på Parfume, så kommer siden ganske rigtig op som nr. 2.

Men hvis jeg blot bruger Google ikonet i øverste højre hjørne af browseren, som jeg altid gør, så er siden stadig nr. 7. Confused

Din "browser google" benytter sig nok af google.com - her har jeg også onlineparfume som nr. 7 på google.com og som nr. 2 på google.dk

- og tillykke Nikolaj - Nu er der ikke langt til toppen og den saglige fryd ved tanken om konkurrenten der får morgenkaffen galt i halsen Cool

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 00:10
Flot Nikolai... Tillykke...

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:06

Tillykke Nikolaj med det flotte resultat Smile godt gået

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 10:20

Jeg kan kun bekræfte det, som Thomas skriver, med at være logget ind på Google eller ej.
Er jeg logget ind og søger på fx affugter ligger jeg nr. 1, men kun nr. 3 - 5 når jeg ikke er logget ind på Google.

Produktet har jeg også som betalt annonce, men det undre mig meget, at denne annonce ikke vises på min ene pc, men derimod på den anden.
(Det vil sige, at den vise under 'Flere sponcorerede links', men det gælder ikke rigtig, for det er forsiden jeg ønsker at ligge på).

Og jo, jeg har skrevet præcis det samme, bruger google.com på begge maskiner, bruger 'søg sider på dansk' og har opdateret med F5 mange gange.

Hvad mon skyldes dette forhold?

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)