Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WEBDESIGNER SØGES - HELST EN BILLIG EN.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 29. Jul 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Davs folkens...

Har oprettet domain osv. Med hosting.

Men nu har jeg brug for en til at lave min hjemmeside, som kommer til at ha et unikt design.

www.gimpey.com

Er ikke erhvervsdrivende og har faktisk ikke ret meget at kunne gi til den person der skal lave siden.

Så hvis du derude er halvamatør og halv professionel, og kan lave siden til en fornuftig pris så kontakt mig venligst.

Der er ikke ret meget der skal laves, det ka vi jo lige tale om.

Skriv til info@gimpey.com

Idéen bag hjemmesiden og hvad det kommer til at være er meget unikt og kommer til at være en kanon side og netværk med tiden, vi kunne jo sagtens lave en anden aftale at du kom som webmaster og vi sammen fik den op at køre.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 19:56

Hvorfor ikke købe en "template" eller finde een gratis?

Hvis du ikke har mange penge, bliver kvaliteten også derefter. Med en template kan du i det midste se hvad du får for pengene.

Installer fx Wordpress eller Joomla på dit website og find så en gratis template til at starte med. Så slipper du for at være kunde hos een hvor du ikke er prioriteret særligt højt fordi du ikke kan betale noget særligt (for ikke at tale om at dem der gør så'n noget gratis - eller næsten gratis -nok heller ikke har så megen erfaring og kvaliteten bliver derefter)

Tilmeldt 29. Jul 09
Skrevet kl. 22:14

Rasmus Lindgren:

Hvorfor ikke købe en "template" eller finde een gratis?

Hvis du ikke har mange penge, bliver kvaliteten også derefter. Med en template kan du i det midste se hvad du får for pengene.

Installer fx Wordpress eller Joomla på dit website og find så en gratis template til at starte med. Så slipper du for at være kunde hos een hvor du ikke er prioriteret særligt højt fordi du ikke kan betale noget særligt (for ikke at tale om at dem der gør så'n noget gratis - eller næsten gratis -nok heller ikke har så megen erfaring og kvaliteten bliver derefter)

Hej Rasmus.

Har ellers fået gode tilbuds lige PT. der går mellem 1000-3000 kr.

Det må da være rimeligt nok? Syntes jeg ihvertfald.

Men til Joomla og templates osv, det kommer ikke til at være ret unikt. Hjemmesiden skal gerne skabe god og possitiv opmærksomhed, ligesom man siger "Første hånds indtryk" :)

Men lad os se hvad det bliver til, ellers er Joomla plan B.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 13:14

Gimpey:
Men til Joomla og templates osv, det kommer ikke til at være ret unikt. Hjemmesiden skal gerne skabe god og possitiv opmærksomhed, ligesom man siger "Første hånds indtryk" :)

Tror bestemt du får et federe site lavet i joomla end du gør hvis det først skal designes. Man kan jo sagtens tage en joomla skabelon, og lave lidt om på den. Det har jeg f.eks gjort med min joomlatutorials. Her har jeg taget en skabelon, og lavet den fuldstændig om. Jeg synes, at resultatet et udemærket, og siden er da i hvert fald unik.

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 13:32
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Rasmus Hoeks:

Tror bestemt du får et federe site lavet i joomla end du gør hvis det først skal designes. Man kan jo sagtens tage en joomla skabelon, og lave lidt om på den. Det har jeg f.eks gjort med min joomlatutorials. Her har jeg taget en skabelon, og lavet den fuldstændig om. Jeg synes, at resultatet et udemærket, og siden er da i hvert fald unik.

Rasmus du vrøvler. Hvor fedt et site er har INTET at gøre med om det er lavet i Joomla eller ej.

Jeg har lavet mange Joomla sites, og jeg har en grafiker til at lave designet hver gang. Der er ikke noget med "tilpasning af templates".

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1773
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 13:41

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 13:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

gweb:

Rasmus du vrøvler. Hvor fedt et site er har INTET at gøre med om det er lavet i Joomla eller ej.

Tak for den kommentar. Dejligt at vi kan tale pænt til hinanden herinde. 

Og ja, du har helt ret - hvor fedt et site er har grundlæggende intet at gøre med om man bruger joomla eller ej. Det er vi helt enige om. Men hvis man nu siger, at man kun har 2000kr til at udvikle et komplet site for. Så ville det da unægteligt være værd at overveje ideen om at bruge et template, som koster gratis og et CMS, som man blot skal betale for at få opsat.

Min pointe er, at du næppe får designet et template eller nogen som helst anden side fra bunden og dertil også får en funktionalitet der bare er nogenlunde, for de penge han er villig til at give.

gweb:
Jeg har lavet mange Joomla sites, og jeg har en grafiker til at lave designet hver gang. Der er ikke noget med "tilpasning af templates".

Den sidste kommentar er jeg ikke sikker på, hvor du vil hen med? Jeg har også fået en grafiker til at lave et template til mig? Og hvorfor er "der ikke noget med tilpasning af templates"? Kan ikke helt se hvad du mener? Da det jo netop er det jeg har gjort med eks. joomlatutorials.dk, så må denne aktion da unægtelig være mulig?

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 13:44

Ja, det er da en mulighed, men for mig lød det som om at Joomla = templates der kan tilpasses.

Hvis det ikke var meningen med dit indlæg beklager jeg.

Derudover så er Joomla ikke den eneste løsning, han kunne jo bare nøjes med et template? Så er han fri for at "betale for opsætningen".

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 13:49

Jeg er skam 100% klar over, at joomla ikke er lig templates der kan tilpasses...

gweb:
Derudover så er Joomla ikke den eneste løsning, han kunne jo bare nøjes med et template? Så er han fri for at "betale for opsætningen".

Det har jeg så vidt jeg ved heller aldrig sagt. Jeg kom med et forslag til manden.

Forsat god dag Smile

Tilmeldt 29. Jul 09
Skrevet kl. 16:09

Hey folkens!! Smile

Lad os lige passe på tonen engang hehe

Til jer som bruger Joomla, ku i muligvis smide et link herind så jeg kunne se hvor godt det ser ud?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)