Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webdesigner, grafiker, CSS/XHTML ekspert haves - opgaver ønskes...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 10. Jul 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ja, så er jeg altså sprunget ud som freelancer efter flere år i reklamebrancen! Det jeg kan tilbyde er alt inden for:

Mit primære fokusområde er usability på websites og brugeradfærd på nettet. Jeg har en høj faglig stolthed og leverer selvfølgelig altid valid CSS/XHTML og trykklare filer.

Desuden er jeg ekspert i Dynamicweb CMS, så har du et website i det program og skal den opdateres, så er jeg kvinden for dig :)

Har du en opgave og vil du gerne have et godt tilbud så tøv ikke med at skrive til mig på:
post@teapot-graphics.dk - Jeg glæder mig til at høre fra dig :)

Med venlig hilsen
Iben Louise Birkkjær
Teapot Web & Graphics

Teapot - Drawing business
www.teapot-graphics.dk

Fra Hong Kong
Tilmeldt 20. Jun 08
Indlæg ialt: 196
Fra  cSupport Skrevet kl. 15:12

Vi ønsker dig held og lykke Iben, der er altid plads til endnu en freelancer med stærke kompetencer. 

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 15:00

Hej Louise

Jeg startede med et virksomhed der solgte Dynamic web løsninger, de endte med at fra vælge disse til fordel for åbensource PHP løsninger, sker det at du løber ind i en kunde der gerne vil have lavet noget der ikke er Dynamic web. Så kan vi være behjælpelige med mellem og større projekter.

Hilsen Michael

tel 5280 7156 email  durian79@gmail.com

Fra Ishøj
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 349
Fra  Nasiha.dk Skrevet kl. 19:02

Hej Iben

Jeg er i gang med at udvikle et nyt projekt og dertil har jeg brug for et webdesign. Jeg kan med det samme sige, at jeg ikke har den store pengepung fremme - den vejer ikke så meget i disse tider, men vi kan lige snakke sammen. Det kunne jo være, at projektet var spændende eller udforderende, at du alligevel synes, at det vil være det værd at arbejde med. Der kan også være en reklameværdi ved det.

Du kan skrive til mig på faran@uniqo.dk ...og jeg svarer nok først i morgen - er først sent hjemme i dag.

LEDfix.dk - Billig LED pærer / dioder til din bil 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 10. Jul 09
Skrevet kl. 19:17

@aplosweb: Tak for velkomsten :) det er altid rart at føle sig velkommen!

@Michael: Jeg er faktisk igang med at sætte mig ind i, hvordan Joomla! virker. Det giver mig en meget større frihed at arbejde med et Open Source system, som jeg selv kan installere og hvor jeg ikke er afhængig af et andet firma til at levere.

@Faran: Det lyder rigtig spændende med dit projekt. Jeg har sendt dig en mail :)

www.teapot-graphics.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 21:54

Hej Iben Louise

Jeg har desværre ikke nogle opgaver til dig pt., men måske i fremtiden! Tligengæld så har jeg et system, som jeg ville blive rigtigt glad hvis du ville kigge på!

Sagen er den at vi i rigtigt lang tid, har arbejdet på et cms/webshop system, målrettet til designere. Hoved featuren er en drag-n-drop grafisk editor, som gør at man kan lave komplette sites/shops uden at skrive en linie kode. Der er iøvrigt en integration til Photoshop på vej, der gør at man vil kunne lave sine PSD-filer om websites nemt og på rekord tid.

Det vil gøre mig glad hvis jeg må sende et beta login, der er selvfølgeligt kvit og frit ?

Vi laver en del sites/shops og bruger altid eksterne grafikkere, så måske har vi noget til dig i fremtiden.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 10. Jul 09
Skrevet kl. 18:51

- nu også med længe ventet hjemmeside:

teapot-graphics.dk - kik på den og skriv, hvis du mangler noget, der falder indenfor mine kompetencer!

Big Smile

/Iben Louise

www.teapot-graphics.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)