Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tøjfirma med fokus på computerspillere!

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 20. Jun 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

relsted (snabela) gmail.com

Fra København S
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 14:28

kan bare få din mail til at starte med :)

Altid en ny ide!

Fra Olsen
Tilmeldt 25. Jun 09
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 14:30

Jeg syntes at det er en super idé, og jeg tror på at der mulighed for mere eller mindre succes.

Jeg tror bare at du er nødt til at markedsføre dig selv og dit firma meget inden for din målgruppes miljø. Dette kan du evt. gøre ved at henvende dig til specifikke klaner, spillere eller events (måske endda fora?).

Men uden tvivl en spændende idé.

Mvh.

Peter Olsen.

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 14:31

sIMON:
Så ja der findes flere der prøver men jeg har aldrig set deres t-shirts blive brugt aktivt og jeg har ikke hørt dem omtalt på nogle af dks største gamer forummer.

Det er også en ret lille procentdel af danske gamere, der overhovede gider at rende rundt med en gaming-relateret t-shirt. Jo ingen grund til at se mere nørdet ud end nødvendigt, dog er der mange der synes det er fedt til LANS osv.

Er selv tidliger ejer af en dansk online gaming shop og vi overvejede da kraftigt at udvide sortimentet med selvtrykte gaming t-shirts, da man kan opnå stor fortjeneste på dem. En model kunne være at få dem producereret til 20 kr./stk og sælge til 150 kr. Her en fortjeneste på 130 kr. pr. solgt t-shirt, hvilket er en god fortjeneste

Men efter en lille markedsundersøgelse på vores website og på mIRC, blev vi enige om at droppe det, da efterspørgelsen i procent simpelthen var for lille * med antal af gamere der findes i danmark

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:32

sIMON:
Så sats på gamer tøj. Du vil ikke have nogle direkte konkurrenter.

Man ser da i stigende grad de store teams hive tøj sponsorater i hus med Adiddas, Kappa, Nike, Lotto etc. Så det er ikke fordi det ikke kan lade sig gøre, men konkurrencen er der skam!

Dbh

Rasmus

Fra København S
Tilmeldt 9. May 09
Skrevet kl. 14:33

Hej Peter,

Tak for din mening :) Er netop også det jeg vil, sponsorer hold som spiller forskellige spil, hold som kommer ud til events og sørge for at de går i firmaets tøj og drikker vores energidrik!

Når de får det hele gratis, så kan man vel ikke forvente at de ikke gør det :)

Men som Simon skriver, så skal man helt klart finde en speciel indgangsvinkel!

Altid en ny ide!

Fra København S
Tilmeldt 9. May 09
Skrevet kl. 14:35

Nu skal det være tøj som er behageligt at spille i, men ikke nørdet.. Skal være fede designs, som man også kan gå i, i sin fritid.. Skal jo ikke stå NØRD på brystet..

Altid en ny ide!

Fra København S
Tilmeldt 9. May 09
Skrevet kl. 14:42

Vil der være en anden gruppe, som kunne være smart at gå efter? Behøver jo ikke være en form for sport, men noget mange mennesker kan samles..

Og så skal jeg også sys det er spændende :)

Altid en ny ide!

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 14:43

Miloz:
Nu skal det være tøj som er behageligt at spille i, men ikke nørdet.. Skal være fede designs, som man også kan gå i, i sin fritid.. Skal jo ikke stå NØRD på brystet..

Alt tøj der er gaming-relateret er nørdet til en vis grad i andre folks øjne og det er uanset om det er behageligt at have på eller ej. Tror Ikke jeg ville forøge mine chancer for at score en pige i byen eller få det pågældende job jeg søgte, hvis jeg kom påklædt i gaming tøj, snarere forværre dem.

Fra København S
Tilmeldt 9. May 09
Skrevet kl. 14:46

Det er jo så heller ikke der det skal bruges.. Men folk der gamer, tror jeg da ikke vil have noget imod at gå i sådan noget tøj.. Intet af designet vil kunne identificeres med spil, der skal ikke så Counter Strike på trøjen eller være et billede af et WOW monster..

Men mere et cool design og så med firmaets navn!

Altid en ny ide!

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)