Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Slideshow af produkterne i banner - ja eller nej?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Warszawa
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 277
Fra  Biz i Polen (del af firmaet Søren Christensen) Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er ved, at faa designet mit website/webshop. I den forbindelse overvejer jeg, om man paa alle siderne skal kunne se et slideshow af alle produkterne i toppen af siderne. Slideshowet koere fra hoejre mod venstre og 'under' mit logo og billederne er ikke sa store, dog kan man sagtens se produktet mv. Kunden kan saa klikke paa det produkt, vedkommende vil have mere info om og evt. laegge det i kurven og det hvor end paa websitet eller webshoppen man er.

Har taenkt paa, at det maaske er en daarlig ide hvis kunden er ved, at betale og saa pludseligt bliver fanget af et af de andre produkter og saa ikke gennemfoere betalingen.

Jeg er i tvivl om, hvorvidt det er en god ide, set udelukkende paa det rent brugervenlige aspekt. Set ud fra et designmaessigt synspunkt siger jeg helt klart nej. Men hvis det giver oeget salg, saa er jeg selvsagt ligeglad med hvordan det ser ud i mine oejne.

Hvad siger I? Haaber paa gode input. Paa forhaand mange tak. Smile

mvh.

Soeren

Rådgiver om det polske marked på bl.a. bizipolen.dk og har også en business news side.

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 09
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 09:58

Hej Søren,

Set ud fra det design mæssige kan jeg ikke se de store problemer i det. Det kan sagtens laves pænt, så det er ikke der problemet ligger, hvis du spørger mig.

Nu du selv nævner det, så kan den jo være deaktiveret på betalingssiden så den vises på alle de andre sider, men ikke når man kommer til betalingen?

En anden mulighed er blot at vise det på forsiden så man bliver fristet til at tage et kig, hvis man kommer ind fra fx. Google eller en reklame. Det har jeg selv brugt nogle gange.

Med venlig hilsen
Kristian Kristensen

Fra Warszawa
Tilmeldt 28. Nov 08
Fra  Biz i Polen (del af firmaet Søren Christensen) Skrevet kl. 10:10

Hej Kristian

Tak for de gode raad.

Har du forsoegt, at lave en split test og maale hvad forskellen var i konvertering?

Mvh.

Soeren

Rådgiver om det polske marked på bl.a. bizipolen.dk og har også en business news side.

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 09
Skrevet kl. 10:29

Det har jeg desværre ikke, men det var da en god ide. :)

Jeg har ikke selv tid i den nærmeste fremtid, men hvis du gør det eller hører om nogen, osm gør vil jeg meget gerne have resultaterne.

Med venlig hilsen
Kristian Kristensen

Fra Warszawa
Tilmeldt 28. Nov 08
Fra  Biz i Polen (del af firmaet Søren Christensen) Skrevet kl. 10:36

Ok, Takker Smile

Jeg vil nok goere det paa et tidspunkt, naar firmaet er oppe i omdrejninger.

Saa skal jeg gerne give resultaterne ogsaa hvis jeg finder nogle paa nettet.

Med Venlig hilsen,

Soeren

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 09
Skrevet kl. 10:38

Jeg siger mange tak. :)

Med venlig hilsen
Kristian Kristensen

Fra Warszawa
Tilmeldt 28. Nov 08
Fra  Biz i Polen (del af firmaet Søren Christensen) Skrevet kl. 10:42

Det er saa lidt Smile

Mvh.

Soeren

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)