Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælges: Ford Transit 100S 2,5D 2001

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 07:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Den har kørt ca. 100.000km.

Den er meget pæn - men har fået lavet lidt pladearbejde i venstre sides front hvor en af pladerne er sorte, mens resten af bilen er hvid. Der er ganske lidt rust og motoren skulle være rigtig god med mange km i endnu.

Det er modellen med bagrude i og hvor bagklappen åbnes opad. Der er også sidedør i.

Bilradioen mangler nogle knapper, så når man skal skrue op og ned må man bruge en nøgle, en kuglepen, en kniv eller noget tilsvarende - og der sidder et sugerør i et helt tredje hul for at holde den kørende.

Jeg regner med at den går igennem syn uden anmærkninger og havde forestillet mig at syne den lige før salget (evt. kan køber gøre det på eget værksted hvis dette ønskes).

Rummet bagi er meget fint og rent - det har været brugt til madkørsel.

Der er næsten nye helårsdæk på.

Jeg har haft bilen i 1,5 års tid vil jeg tro - i den tid har den været på værksted et par gange:

Den ene gang gik diesel pumpen i stykker og den blev skiftet til en ny.

Den anden gang kom jeg desværre til at køre over for rødt og blev påkørt fra venstre side - men det er rettet rimelig godt ud igen - der er bare noget sort plade selvom resten af bilen er hvid.

Ellers har der ikke været noget - udover et par smadrede ruder og punkterede dæk.

Speedometeret viser +8km for meget hvilket er meget almindeligt og tophastigheden er 120km/t jvf speedometeret eller jeg har målt den til 112km/t.

Jeg havde forestillet mig 25.000kr.

Der er ikke fejet noget ind under gulvtæppet og bilen leveres nyrengøret og alle bussemænd under sæderne fjernes.

Den kan ses i Kastrup eller ved mit kontor lige ved nørreport.

Den kører forresten 12km pr. liter Diesel og grunden til jeg sælger er fordi jeg vil have mig en bil der er endnu mere økonomisk - f.eks. en transit connect.

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 08:02

Lidt billeder ville være super godt, også af vægttavlen :)

Jeg går udfra at der skal skiftes tandrem på bilen nu her da dette ikke er blevet gjort?

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Skrevet kl. 08:08

kan være de kommer - kan du ikke komme ud og se den :)?

den må laste 1525kg så vidt jeg husker

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 08:16

Jeg kører ikke til den anden ende af landet, uden at have set billeder af det jeg kører efter ;)

Mvh

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Skrevet kl. 08:40

Jonas:

Jeg kører ikke til den anden ende af landet, uden at have set billeder af det jeg kører efter ;)

Mvh

Hej Jonas.

ok - jeg kigger på det lidt senere - jeg har et 2 megapixel kamera i telefonen - jeg håber det er tilstrækkeligt.

venlig hilsen

Jørgen Olsen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)