hvis i skal bruge noget andet så sig lige til.. Bent A skal du stadigvæk bruge eps filen?? jeg sender den gerne (har du en email) |
Smid lige din mail, så får du en pris.
hvis i skal bruge noget andet så sig lige til.. Bent A skal du stadigvæk bruge eps filen?? jeg sender den gerne (har du en email) |
rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig
Smid lige din mail, så får du en pris. |
http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!
min mail er oa@rudefix.dk |
rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig
Tak fordi du nu så udemærket har demonstreret for mig hvor jeg ikke skal få lavet min forrude. Kan du ha en fantastisk dag :D |
takker for alle jeres tilbud også ballon manden Ronni (du er bare en super forretningsmand som jeg skylder kaffe) jeg har modtaget 3 tilbud håber der er 3 til der kan komme med tilbud! |
Jeg kan se at Mikkel var så venlig at henvise til MediaMouse, hvilket jeg sætter stor pris på. |
Send en nøjagtig beskrivelse af hvad du vil have . Størrelse, skrift/font farve på skrift/baggrund, antal |
Leverandør af ALT til markedsføring, til ALLE !
Ekspert i små oplag - Tjek: www.kenn-bo-grafik.dk
kenn bo det står i starten af tråden hvis du vil have filen så sig til |