Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

stenslagsklistermærker (en slags folie) ønskes

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 2 person

hey

jeg skal bruge nogle klistermærker, gennemsigtige til udendørsbrug på autoruder, de skal være til at fjerne fra bilruden igen, og de skal ikke falde af når man visker med vinduesviskerne.

jeg har en eps fil liggende klar, det er 2 farvet tryk og jeg skal bruge 4000stk jeg har fået nogle tilbud men vil gerne vente med at frigive beløbet indtil i er kommet med jeres tilbud. jeg vil ikke have henvisninger til trykkere.

JEG ØNKSER KUN TILBUD FRA FOLK SOM KAN LAVE OPGAVEN SELV ELLER GENNEM ANDRE!

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvis nogen herinde kan løse det der er det Jesper fra Mediamouse.dk :)

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 23:11

Jeg vil antage, at jeg kan hjælpe...

Vh

Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 00:32
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

INGEN HENVISNINGER.. det er top spild af min og din tid, så opret en tråd til dit formål.. jeg ønsker tilbud på noget bestemt og ikke henvisninger eller folks referancer. til det formål opretter jeg en tråd målrettet til det eller bruger de gule sider;-)

pb tryk: hvad skal du have for det? mangler du oplysninger, så forklar hvilke så får du dem!

jeg skal i denne tråd bruge tilbud, jeg har placeret tråden under jeg søger et godt tilbud fra dig ;-) så skyd løs pb tryk jeg glæder mig, til at høre om du er manden!

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:43
Gennemsnit 1,7 stjerner givet af 3 person

omar:

INGEN HENVISNINGER.. det er top spild af min og din tid, så opret en tråd til dit formål.. jeg ønsker tilbud på noget bestemt og ikke henvisninger eller folks referancer. til det formål opretter jeg en tråd målrettet til det eller bruger de gule sider;-)

Dette er et debatforum, du har, heldigvis, ingen kontrol over hvad der bliver skrevet herinde.

Du skal dog passe på med at komme med så negative udfald imod folk der vil hjælpe dig, da du så risikerer en dag at stå i en situation hvor ingen gider hjælpe dig herinde. Det kan betale sig at behandle folk ordentlig :)

Nå nok om det, du må helt selv om hvad du gør og ikke gør :) Sov godt allesammen :)

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 00:54
Gennemsnit 1,8 stjerner givet af 5 person

det var sku fantastisk, at man ikke kan få lov til at bevare en hvis renhed i trådene som bliver oprettet pga folk der enten ikke gider læse hvad opretter -ikke ejer- men opretter af tråden skriver og lægger vægt på i trådens indhold, eller også bare skider på at amino skal være et sted hvor folk ikke bliver udsat for hvilke som helst spam svar eller ligegyldigt svar både set i lyset af trådens indhold og trådens placering: jeg søger et godt tilbud fra DIG!!

og så udsætter du mig for din selvjustist samt fremstår som aminobrugernes uofficielle talerør.

jeg syntes godt nok du er tarvelig, og ja du kan sige hvad du vil i denne tråd og ja også stik imod mine ønsker og ja jeg kan ikke gøre en skid andet end at holde mig væk, men kæft hvis andre også gjorde det pga. at de altid fik en masse useriøse besvarelser (som nok er gjort i rigtig god mening)

og når det er sagt, så skal du vide at jeg er top glad for din intention og din iver til at besvare og henvise mig til nogen som kan løse min opgave.. men faktum er at det var slet slet ikke det jeg havde brug for hvorfor jeg indledte min tråd med at jeg ikke ønskede henvisninger, men kun tilbud, og hvorfor jeg stedfæstede mit ønske om førnævnte med en lille smule møgfald, og møgfaldet søger jeg da om tilgivelse for både før og nu hehe ;-)

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 07:54

For at give tilbud (som jeg ikke giver på et offentligt debatforum), skal jeg bruge:

* Nøjagtigt antal

* Størrelse

* Forventning til foliens beskaffenhed

Jeg trykker ikke farven hvid in-house, hvorfor et transparant klistermærke har enkelte begrænsninger hvad angår farvesammensætninger.

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 10:29

4000stk

dia=45mm

har beskrevet mine forventninger t folien

farve er sort/rød

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 563
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 10:29

Hej Omar

hvis du sender mig eps filen så skal jeg regne en pris til dig.

ah-ha... så lige dit nyeste indlæg :-)

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 10:33

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)