det var sku fantastisk, at man ikke kan få lov til at bevare en hvis renhed i trådene som bliver oprettet pga folk der enten ikke gider læse hvad opretter -ikke ejer- men opretter af tråden skriver og lægger vægt på i trådens indhold, eller også bare skider på at amino skal være et sted hvor folk ikke bliver udsat for hvilke som helst spam svar eller ligegyldigt svar både set i lyset af trådens indhold og trådens placering: jeg søger et godt tilbud fra DIG!!
og så udsætter du mig for din selvjustist samt fremstår som aminobrugernes uofficielle talerør.
jeg syntes godt nok du er tarvelig, og ja du kan sige hvad du vil i denne tråd og ja også stik imod mine ønsker og ja jeg kan ikke gøre en skid andet end at holde mig væk, men kæft hvis andre også gjorde det pga. at de altid fik en masse useriøse besvarelser (som nok er gjort i rigtig god mening)
og når det er sagt, så skal du vide at jeg er top glad for din intention og din iver til at besvare og henvise mig til nogen som kan løse min opgave.. men faktum er at det var slet slet ikke det jeg havde brug for hvorfor jeg indledte min tråd med at jeg ikke ønskede henvisninger, men kun tilbud, og hvorfor jeg stedfæstede mit ønske om førnævnte med en lille smule møgfald, og møgfaldet søger jeg da om tilgivelse for både før og nu hehe ;-)