Jeg er amatør filmproducent, og kunne godt tænke mig at lave et site hvor jeg kunne streame mine produktioner over internettet. Det skal være ordentlig kvalitet så youtube er ikke en mulighed.
Er der nogen der kan svare på hvor bekostelig en affære det er at få udviklet et site der har den funktionalitet?
Det dyre i det tilfælde der er ikke at få lavet sitet ... det bliver at få det hosted. Men du må meget gerne sende mig en mail på mmc@specialhosting.dk så skal jeg prøve at regne lidt på det for dig :)
Streame? Mener du live-streame eller video-fremvising i højere kvalitet end YouTube?
Uanset om det er det ene eller det andet, så koster dét, det samme.
Har du allerede et website kan jeg da sagtens gøre det gratis, og har du ikke et website, altså mangler design og programmering, kan jeg også gøre det, men det er der jo så mange der kan, så det kan du jo selv vælge hvem skal være.
/ Morten
Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere
Vi tilbyder dig at lave front-end delen for dig, dvs. alt det grafiske samt funktionerne, men hosting. kan vores egne servere ikke klare, når det drejer sig om HD Video stream. Her vil hosting løsninger som f.eks. Mikkels special hosting være ideal.
Du er velkommen til at fange os på mail, contact@aplosweb.com eller tlf 50 88 05 02
En god løsning kunne også være at kode op imod Youtube og så bruge din egen side til fremvisning? Hvis du vel og mærke kan leve med deres 10 minutters begrænsning ville det nok være en udemærket løsning :)
Jeg mener video fremvisning. Mine film er temmelig lange i forhold til Youtubes 10 minutter, så den løsning holder nok ikke alligevel. :(
Filerne fylder omkring 4 GB, og skal helst kunne streames uden det store behov for vente tid, hakken etc. Men det er måske mere et hosting issue end egentlig udvikling der er problematisk.