Det kan du tro John og mon ikke snart der sker noget fra vores front - mener nok jeg så dig på vores tilmeldningsliste :-D |
Troede børnehaven lukkede kl 16-17... Niveauet hos nogle af dem der deltager, er skræmmende lavt...
Debat
Det kan du tro John og mon ikke snart der sker noget fra vores front - mener nok jeg så dig på vores tilmeldningsliste :-D |
|
Troede børnehaven lukkede kl 16-17... Niveauet hos nogle af dem der deltager, er skræmmende lavt... |
Det lyder da fantastisk Jeg skal bruge noget helt fantastisk kaffe til min "godt i gang" reception senere på året. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
|
jeg giver gerne noget friskpresset juice made ala hippie style |
rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig
Mon ikke vi kan finde på noget (måske med en espresso låne maskine) - men smag først den prøve som jeg sender til dig, den skulle gerne fortælle dig lidt om hvad vi kan og så er du altid velkommen til en kaffe snak :-D |