Jeg står og mangler et database system, crm. Det skal være på dansk, helst ikke 2 cifret udgift for 3 bruger licens.
Vi skal holde styr på en stor mægnde firmanavne og dertil hørende medarbejdere (marketingchefer, projektledere osv). Derudover skal systemet indeholde ordre, tilbud, salg, kontaktstatus o.lign.
Jeg tillader mig at byde ind med vores produkt, Crmsys, der netop er lavet til at håndtere stamkort, noter, projekter, tidsregistrering og tilbud på tværs af en organisation med mulighed for brugergrupper og opdeling efter afdeling.
Med en årlig pris på kr. 10.800,00+moms ved tre brugere er det måske lidt over dit budget, men det kan jo være vi kan finde en god Amino-pris til dig, hvis det viser sig at være noget du kan bruge.
Systemet kommer i ny version her i starten af august, som jeg meget gerne vil vise dig. - Naturligvis ganske uforpligtende.
Ja prisen er lige i overkanten, sammenlignet med de øvrige vi har indhentet. Hvordan er systemet i sammenligning med filemaker pro? Er det webbaseret eller skal vi have det på egen server?
Hvordan er systemet i sammenligning med filemaker pro? Er det webbaseret eller skal vi have det på egen server?
Hej Martin
Det er 100% webbaseret, hostet crmløsning.
Vi sørger naturligvis for hosting og backup af det hele.
Vores SLA (service level agreement) med kunderne garanterer vore 99,9% oppetid, overholdes dette ikke er der naturligvis også et afsnit i SLA'en omkring bod/erstatning for nedetid.