|
nej desværre har vores mus (vores logo) ikke nogen skulder, men ellers burde den for tiden klappe sig selv på den (henholdt til Jokerens tekst).... Et af vores skilteprodukter, MarineFolie, som er folie-navne, logoer, motiver m.m., som vi skærer ud af selvklæbende folier udviklet til både har efterhånden nået afslutningen af sæsonen for i år. Vi har haft det specifikke MarineFolie-produkt i 3 år og har lavet skilte til både i mere end 5 år. I sidste sæson, som lå fra april til september, lavede vi skilte til lige rundt 100 både. I denne sæson har vi nu rundet de 300 både !! Og det er altså ikke medregnet de både vi lavede de forrige år - det er kun dem vi har lavet siden årsskiftet. Dette placerer os som en af de største producenter inden for dette område. Og hvordan har vi så opnået dette? Det vil jeg såmænd gerne dele med Jer: Det er ikke fordi vi har brugt en formue på reklame. Det er faktisk meget lidt i forhold til de andre områder vi beskæftiger os med. Det som er drivkraften, er at vi har nogle materialer som er noget af det bedste på markedet. Dette kombineret med at vi har specifik erfaring med både og hvordan klæbere m.m. opfører sig i vand ved hårde belastninger og ekstreme temperatursvingninger er faktisk det hele. Som inden for så mange andre netværk, så har båd-ejere jo også deres forskellige netværk - både på internettet men også på de forskellige havne hvor de kommer. Og en glad kunde henviser gerne nye kunder - og det er det som har skabt den accelleration af båd-kunder som vi har oplevet. Vi har simpelthen sørget for at alle kunder - uanset om de købte et lille bitte skilt til 60 kr. til deres optimistjolle eller skilte inklusiv montering til flere tusinder til en yacht - blev behandlet pænt og fik en ordentlig rådgivning og i det hele taget sørget for at de følte sig trygge ved at handle med os. Her er i starten af året prøvede vi, som noget nyt, at trykke en stak reklamer i form af nogle lækre visitkort (...finske visitkort), hvor vi så simpelthen lagde en håndfuld kort i kassen hvergang der blev pakket nogle skilte til en kunde. Vi havde egentlig ikke nogen konkret idé om hvad der ville ske med kortene. Jeg troede selv at de nok blot ville blive smidt ud, men jeg gav det en chance da de andre mente det var en god idé. Men hvad der efterfølgende skete havde ingen af os forestillet os: Nogle af kunderne ringede eller mailede til os og bad om at få nogle flere visitkort, da de var løbet tør efter at have delt dem alle sammen ud til dem de kendte på den lokale havn..... Se det er reklame som ikke kan købes for penge! Og hvorfor skrev jeg så lige dette indlæg? Såmænd fordi der var en forespørgelse på noget folie i en anden tråd herinde, og så kom jeg lige til at tænke på at jeg måske lige skulle se hvor mange både vi efterhånden havde lavet skilte til - jeg vidste vi efterhånden lå tæt på de 300, men nu har vi altså passeret de 300. *klap klap* ![]() |
har musen en skulder...?
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
- 1
|
|
https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden
|
Fedt at høre sådan en historie. |
|
Godt arbejde Jesper... Du og dine kolleger modtager også et klap herfra! |
Med venlig hilsen
Grønkjær - Promotion Bag ApS
|
Tak for skulderklappene .Jeg vil dog lige gøre opmærksom på, at jeg ikke skrev indlægget for at være "selv fed", men simpelthen for at dele min glæde over successen (det kan man vel godt kalde det for) og så også for at give det videre som en inspiration til andre. Jeg syntes ihvertfald selv at det er dejligt og inspirerende, når andre herinde skriver og deler deres success med os andre. Så det er herved en lille opfordring til at flere skriver om deres successer - store som små. Alle, som vil, kan lære af dem, uanset størrelsen af successen. |
Jamen, er det så denne tråd hvor jeg kan glæde mig over, at vi rundede de 100 kunder i dag? ...og jesper - opfattede ikke dit indlæg som andet end du selv beskriver :) Det er fedt når nogle (tør) stå frem og fortælle, at her har vi haft succes og nu skal jeg sige jer hvorfor :) Fortsat god vind for jeres marinesucces! |
.Ja, jeg vil vove at påstå at man er en tand dum, hvis man ikke vil høre om andres success og hvordan den blev til - det kunne jo være man kunne lære noget. Det kunne måske være et forslag til en fremtidig opdatering af Amino, at der blev tilføjet en kategori i stil med "Klap mig på skulderen" eller "Selv-federen".... |
|
|
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
Bliv gratis medlem

.
.