Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner søges

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Dec 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Partner søges til virksomhed som stiftes 1. august 2009.

Virksomheden er et I/S og arbejder med IT- og webløsninger.

Primært udvikler vi CMS moduler til virksomheder som har købt vores CMS. Men vi tilbyder også IT konsultation og rådgivning, netværskinfrastruktur, SEO og meget mere.

Du vil indtræde som interessent i virksomheden. Du skal være glad for kundekontakt, og interesseret i at drive virksomhed samt være ansvarsbevidst. Hovedopgaverne vil være kundemøder, og udvikling af nye produkter samt koordinering af arbejdsopgaver.

Det er et krav at du har erfaring med IT, web, CMS, Salg og service og økonomi.

Det er en fordel at du har erfaring med at drive virksomhed, kender til de daglige rutiner, og det vil være et plus hvis du har arbejdet med PHP, XHTML og CSS.

Der er ikke tale om en fuldtidsstilling, dette er en 'fritidsstilling' og der stilles ingen krav med hensyn til arbejdstimer, dog skal du også være realistisk og fleksibel, og være interesseret i virksomhedens udvikling og salg.

Kontakt mig venligst hvis du har spørgsmål.

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 12:53

Hej RDT

Lyder interessant, vi kan stå for den tekniske del, i kan så koncentrerer jer om design, salg og koncept udvikling af jeres produkter.

Vi til gengæld programmerer til priser hvor konkurancen ikke holder ved, med danske projekt lederer, hvis det har jeres interesse så ring til mig på 5280 7156 eller send en mail durian79@gmail.com

Hilsen Michael

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 11:43

Hej RDT, hvor i landet befinder du dig?

Tilmeldt 23. Dec 08
Skrevet kl. 12:46

Jeg beginder mig på Frederiksberg i København.

Tilmeldt 23. Dec 08
Skrevet kl. 10:20

Der er fundet en kandidat, tak for jeres interesse.

MVH
RDT

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)