Hej alle Amino-brugere Som overskriften nok fortæller har jeg brug for en eller flere personer eller måske et firma til at adoptere min idé.
Der er tale om et nyt website, som aldrig er set før. I hvert fald ikke hvad jeg ved af. Det som det bla. kræver for, at vi sammen kan starte dette firma er og gøre det til en succes er;
Nu er det jo ikke den hel store formue det kræver for, at starte en hjemmeside. Det som pengene primært er til, er det som ovenstående. Webdesign, betalingssystem (www.freepay.dk virker fornuftigt) og penge til reklame. Reklame på andre hjemmesider med samme målgruppe som os, sådan at vi skaber os lidt opmærksomhed. Jeg har ikke regnet på hvor mange penge vi præcis skal bruge i alt, men jeg kan ikke forestille mig, at det er vildt meget, da man kan få et fornuftigt webdesign inkl. systemer for omkring 10.000-15.000 kr. Der er tale om en internetportal, som jeg mener kunne blive en stor success især blandt unge - og nej, det er ikke blot endnu et mødested over internettet for unge, men en slags bytte-bytte købmand I store træk er der tale om et site, der tillader folk fra hele landet at bytte forskellige computerspil, PlayStation spil osv. med hinanden. Sitet er primært rettet mod de unge, som ikke ønsker at spendere mange penge på alle de spil, som de kunne tænke sig at spille. De opretter sig så som bruger på dette site, som jeg lige nu kalder for <DOMÆNENAVN SLETTET AF MODERATOR>, hvilket jeg er åben for at ændre, hvis det bringer splid i samarbejdet. De har nu oprettet en bruger på sitet, og for at få den "fuldendte" adgang til sitet betaler de et lille beløb, som f.eks. kunne være 25 kr. om måneden, for så at kunne komme i kontakt og bytte spil med andre brugere. Eksempel: Til forsendelsen har jeg så endnu en lille idé, som bringer en smule indkomst. Det som jeg selv kalder for SafeTransfer, hvor begge parter betaler omkring 10-15 kr. ekstra og sender spillene til en person fra hjemmesiden, f.eks. mig. Når jeg så har modtaget begge spil sender jeg Need for Speed videre til Jens, som han ønskede og Gran Turismo videre til Frederik. Hvis det så sker, at jeg ikke modtager et af spillene, bliver den anden persons spil blot sendt tilbage til den retmæssige ejer.
Det var så lidt om min idé. Tager gerne imod spørgsmål, kritik og hvad der kunne gøres bedre osv. + Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvad I syntes om idéen Også hvis der er nogen derude, som syntes det virker interessant, og kunne tænke sig at være en del af det, er I mere end velkommene til at skrive til mig! Kontakt: danielborup@hotmail.com |
Hej Daniel
Jeg tillod mig at slette det domænenavn du havde skrevet i dit indlæg, da det ikke er registreret.
Det vil jo være dumt hvis andre kom dig i forkøbet og købte det gode navn og dermed ødelægger din plan om et godt navn for dig.