Hej, Da jeg skal til at designe min egen emballage til noget creme. Er der andre mærker jeg os bør have?
Mvh. Nicklas |
Slet ingen der kan hjælpe?
Hej, Da jeg skal til at designe min egen emballage til noget creme. Er der andre mærker jeg os bør have?
Mvh. Nicklas |
Slet ingen der kan hjælpe? |
Hej Nicklas, |
Hvad betyder det "e"?? det gør det måske lidt nemmere at finde noget.. vh herfra |
Send mig din email, så skal jeg nok sende det til dig. Ang. andre mærkninger, er du velkommen til at ringe og få en snak om produkt, emballering, afsætning og distribution, som typisk er de emner man skal/kan vælge at mærke. |
Dan Kjærsgaard
Emballage Bureauet ApS - 60609144 - www.embu.dk
Da du beskæftiger dig med creme, skal du være opmærksom på PAO (periode of time after opening) som der er forskellige krav til alt efter produktsammensætning mv. |
Dan Kjærsgaard
I forhold til andre mærker kan du også læse IMS' piece om mærker indenfor miljø og sundhed på: http://www.miljoeogsundhed.dk/filarkiv/Maerkefolder_Januar2009_web.pdf |
Dan Kjærsgaard
Ikke for at overtage denne tråd. Men Dan - måske vi skulle have en snak da vi er godt stykke inde i vores emballage overvejelser til vores special kaffer. |
Hej Dan, hvad er din mail? Vil meget gerne have din hjælp med hvad der skal være på emballagen.
Mvh. Nicklas |