Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virksomhed i Rusland

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Aug 05
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :
 Hej Alle

Håber der er nogen her inde der har erfaring med oprettelse af virksomhed i Rusland som gerne vil dele lidt ud af deres erfaringer.

Jeg står for at skal have oprettet en virksomhed i Rusland, må gerne være en filial af min danske virksomhed, men ved ikke lige hvordan man gør det nemmest. I følge mine kontakter i Rusland er det vist ikke lige til at komme indpå det marked med en virksomhed.

Håber et par kvikke hoveder med noget erfaring kan give mig lidt hjælp på vejen.

-Per

Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 23:13
Hej Per,

prøv at tage kontakt til den danske iværksætter Alexander Siboni, som har prøvet at etablere et par virksomheder i Rusland, og burde vide en del om det.

Jeg ved ikke om denne mail stadig fungerer, men prøv at skriv til ham: as@traincompany.dk.

Skriv lige tilbage hvis den ikke er brugbar.

Tilmeldt 30. Aug 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:40
Dato: 29-08-2006 09:59:19 Forfatter:P.Mariager
Hej Alle

Håber der er nogen her inde der har erfaring med oprettelse af virksomhed i Rusland som gerne vil dele lidt ud af deres erfaringer.

Jeg står for at skal have oprettet en virksomhed i Rusland, må gerne være en filial af min danske virksomhed, men ved ikke lige hvordan man gør det nemmest. I følge mine kontakter i Rusland er det vist ikke lige til at komme indpå det marked med en virksomhed.

Håber et par kvikke hoveder med noget erfaring kan give mig lidt hjælp på vejen.

-Per

Hej Per

Hvilken type virksomhed? produktion-service?

Hvor i landet

Jeg har boet og arbejdet i rusland mere end 5 år så uddyb det lidt mere så skal jeg forøsge at svare dig

Du kan sende en mail på klasor@ballast-global.dk

MVH

Klaus

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:46
Hej Per!

Har arbejdet i Rusland samt Baltikum som controller mv. i en del år.

Har stadig en del kontakter der, som muligvis kan hjælpe.

Kræver dog, at du konkretiserer lidt nærmere, hvad du har i tankerne.

Hilsen

Peter

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)