Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp - mit skærmbillede er stribet.... MacBook

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin:

Ellers er de også fantastiske på apple's support linje (applecare) et telefon opkald kan klare det meste.

Hvis hun vil snakke med en svensker der kræver 500 kr./timen.

Vi er meget flinkere på Macnyt.dk Smile

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 00:56

der følger et gratis opkald med når man køber en macbook ;-)

tag den med ind til humac, de smider dig nok ikke på porten hvis de ved hvilke knap man skal trykke på!

ellers så kender jeg en der er rigtig gode venner med en som arbejder hos humac vesterbro. men han er så på ferie nu og er tilbage den 22/8 så hvis du ikke har fundet en løsning inden da så send mig en pb jeg kender måske også en der har lidt reservedele.

synts nu også at den bedste løsning her og nu ville være at skrive et indlæg i et mac forum evt amerikans, de er jo vågne nu i skrivende stund hehe ;-)

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Dubai
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 04:09

Kan det være fordi skærmen har vist det samme billede for længe uden at screensaveren er gået i gang? I så fald er der tale om image persistence, hvilket der heldigvis er en løsning på.

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 14:58

robertrungholm:

Martin:

Ellers er de også fantastiske på apple's support linje (applecare) et telefon opkald kan klare det meste.

Hvis hun vil snakke med en svensker der kræver 500 kr./timen.

Vi er meget flinkere på Macnyt.dk Smile

Glemte lige at man ikke automatisk fik 3 års applecare med. (Jeg plejer nu at være så heldig at tale med en amerikaner når der er noget)

Fra Valby
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 390
Fra  Workflow Skrevet kl. 15:11
Hej Helle. Din computer er nok desværre gået i stykker. De striber du beskriver er en fejl man får når computeren har dårlig forbindelse til skærmen. Det kan f.eks. Være som følge af et ødelagt "lakridsbånd" eller et defekt internt skærmstik. Det kan opstå ved at vride skærmen for langt op samt ved alm slidtage. Der er ikke meget du kan gøre ved det da en reperation vil være uforholdsmæssig dyr. Når det er kommet til striberne, kan du forvente at skærmen går i sort inden for en forholdsmæssig kort tid.
Fra Valby
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 390
Fra  Workflow Skrevet kl. 15:22
fortsat... Jeg vil foreslå dig at tage backup af dit arbejde og gå på udkig efter en ny computer. Hvis skærmen går i sort før du får taget backup, kan du enten starte computeren op medens du trykker på T så den bliver til en harddisk der kan læses fra en anden computer - eller du kan sætte en extern skærm til din MacBook og bruge den i stedet for den interne. Ps. De manglende linieskift og mangelfulde tegnsætning skyldes at jeg svarer via mobiltlf. :-) Vh Brian
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:26

Hmmm - så er det nok slidtage Wink Tak for din info - så må jeg jo »desværre« have fundet mig en ny.... tænkte nok at det ikke kunne betale sig at lave den - og hos Elektronikcentret i Århus havde de 20 dages reparationstid - det kan man jo heller ikke vente på.

Mange hilsener Helle

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 28. Jul 09
Indlæg ialt: 79
Fra  eet godt navn Skrevet kl. 15:31

Det kunne tyde på at det er displayet der er røget. Jeg siger ikke det er meget biligere men jeg ved vi kan gøre det billigere end Apple selv.

Du er meget velkommen til at kontakte os via enten hjemmesiden, www.traderjoe.dk, eller komme forbi butikken, Hvidovrevej 131, Hvidovre.

Så kigger vi på det giver dig en pris. Prisen for en 13.3" skærm inkl skift er 2395. (mener Apple vil have ca. 5000)

Thomas Kaarup

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 15:44

Du kan, som der bliver nævnt også bare sætte en ekstern skærm til og bruge maskinen på den måde. Så kan du ikke rigtigt tage den med dig, men i hvert fald bruge den som arbejdsstation.
Det har jeg gjort, med en af mine, hvor skærmen er røget - det fungerer fint.

Tilmeldt 28. Aug 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:00

Hej Helle.
Jeg er interesseret i at købe din Mac til reservedele - hvis du ikke har fået den lavet.
Min mac har "drukket" et glas mælk - Mit mobil nummer er : 3232 2121 mvh Morten

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)