Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

reklame via nyhedsmail

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Poznan
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg søger nogle der kan sende nyhedsmails ud, så er der nogle af jer derude der har medlemmer i grupperne børneartikler, entreprenører, biludstyr samt andre større portaler hvor børnefamilier færdes så er jeg interesseret i at høre fra jer.

Med venlig hilsen

Henning Clausen

Fra Poznan
Tilmeldt 15. Apr 09
Skrevet kl. 17:18

måske udtrygte jeg mig forkert, jeg ønsker at købe mig til en stor mængde legale emailadresser

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 17:29

Jeg har en af danmarks største portaler for børnefamilier - omhandler primært emnerne fertilitet, graviditet, fødsel og baby.

Vi kunne måske godt finde ud af noget samarbejde da jeg skal til at gøre mere i annoncer sendt ud pr. mail, men du har ikke mulighed for at købe e-mailadresser - "kun" få dine annoncer sendt ud til mine brugere der er aktive på sitet.

Så du kan jo kontakte mig på admin@min-mave.dk  hvis det var noget

- ellers kan jeg desværre ikke hjælpe dig Sad

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 17:35

Det er som udgangspunkt ikke muligt / nemt bare at købe e-mail adresser, det sker som regel ved at man køber reklame i andre nyhedsbreve og brugerne derfra laver leads eller tilmelder dig dit nyhedsbrev.

Du kan eventuelt også kigge på affiliate systemer når du ikke selv har nogen e-mail adresser endnu.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:37

Beerfingers:

måske udtrygte jeg mig forkert, jeg ønsker at købe mig til en stor mængde legale emailadresser

Fordi du køber en liste over eksisterende mailadresser, betyder det ikke at du har ret til at sende til dem. Det vil være spam og koster som std. 100 kroner per mail x antallet af modtagere du har sendt til. Så Post Danmark er nok en billigere løsning.

Fra Poznan
Tilmeldt 15. Apr 09
Skrevet kl. 18:34

Hej Birgit

Det var egentlig også noget alla det jeg forstillede mig, men fik det nok bare skrevet forkert, det jeg søger er det som du evt. tilbyder mig, altså at blive sendt somet nyhedsbrev via en portal som har mange medlemmer, hvor mange medlemmer har du?

Med venlig hilsen

Henning Clausen

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)