Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aktuel blogging

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej bloggere

Jeg er lige begyndt at blogge på www.brandviden.dk , da siden kun er et par dage gamle, er der ingen læsere og ingen til at kommenterer.

Jeg kan godt lide at skrive om ting der sker her og nu, og det er også ok at ingen læser med endnu (ved hvordan jeg får læsere til), men vil hører hvad i andre gør for at lede folk ind på Jeres blog, til en aktuel nyhed?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:40

tilmelde dig alle mulig rss feed portaler www.overskrift.dk er det mest populær i Danmark skriv evt. på google.dk rss og feed tilmeld hjemmeside mv..et par timer efter er du i alle 20-30 rss feed portaler i Danmark kender ikke nogle liste med alle samme ,

www.Feed4me.dk Direkte
www.RSSland.dk Direkte
www.BlogBot.dk Nofollow

tilmelde dig evt. alle mulig engelske sproget rss - feed portaler

Skriv noget interesseret så kommer der nok læser tilmelde den også andre portaler end rss - feed portaler så siden har højere pagerank , det vigtigste er dog der hele tiden sker noget nyt på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:48

Hej Kenneth

Du skal bruge www.anyhed.dk, der er en fremragende trafikkilde, når der altså ikke lige er ferie i Danmark ;-)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 16:23

Tusind tak for de gode links!, Jeg er igang med det samme.

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 16:31

Hej Kenneth

Jeg synes at anyhed og twitter fungere fint for blogs, når du vil have "her og nu" besøgende.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:31

Hej Kenneth,

Hvid du har en spændende historier, der relaterer til samfundet eller politik ang. brand, kan du jo skrive en artikel til Kong Graas nummer to og få eksponering på din blog den vej igennem. Deadline er den 15. august og magasinet udkommer den 2. september.

mvh,
Peter

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)