Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mediegrafiker Søger Pratikplads.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Jul 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Jeg hedder Annesofie, 17 år, bor i Korsør.

Jeg vil starte på Mediegrafiker uddannelsen snart.

Og det ville være rart at finde en praktikplads hurtigst muligt.

Jeg skal først lige gennemfører grundforløbet inden jeg skal bruge praktikpladsen.

Det er lige meget hvor i danmark det er, men helst på Sjælland eller i Odense.

Jeg har lige gennemført Web-intergrator grundforløbet, hvor jeg fik 10. Så jeg kan en del med alle programmer. Men det jeg er bedst til er Adobe Photoshop.

Håber i kan bruge en sød, energisk og arbejdsglad pige.

I kan kontakte mig på Email : sofie_anso@hotmail.com.

M.v.h  Annesofie.

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 13:29

Hej

Admad.dk søger en grafiker for tiden.

Mvh arlo

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:01

Kære Annesofie

Du er velkommen til at sende en mail med kort om dig selv på: rasmus@altinget.dk.

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 15:23

AnnesofieV:
Jeg har lige gennemført Web-intergrator grundforløbet, hvor jeg fik 10. Så jeg kan en del med alle programmer. Men det jeg er bedst til er Adobe Photoshop.

At hoppe fra Web-integrator uddannelsen er en god beslutning at tage, såfrem det er design og adobe photoshop man brænder mest for og er bedst til. Jeg begik den fejl at tage hele uddannelsen færdig, selvom det egentlig var design der interesseret mig mest. Dog er jeg meget glad for mine programmeringsevner den dag i dag.

Mediegrafiker er en god uddannelse, har selv gennemført grundforløbet og har en ven der henholdsvist er færdig og en der er gået igang med svendeprøven idag. Det er dog en uhyre svær tid at finde en praktikplads, men dejligt du søger alternative metoder at søge på, som fx. at oprette en tråd her på amino. Din vigtigste opgave i jagten på at finde en praktikplads er at gøre de firmaer du kommer i dialog med, opmærksom på den store fortjeneste de kan opnå ved at have en mediegrafiker elev, herunder at de for kompensation fra staten i de perioder du er på skoleforløb osv.

Ville andbefale dig at lave et online CV. Altså en hjemmeside hvor du præsentere dig selv og nogle af de ting du kan og/eller har lavet i photoshop. Derefter skriver du en kort og målrettet ansøgning, hvori linket til dit online CV selvfølgelig forekommer. Denne ansøgning sender du så ud til de pågældende firmaer du synes kunne være interessante at arbejde i, eller endnu bedre, møder op med ansøgningen personligt

Håber du kunne bruge det til noget og held og lykke med jagten

Du er velkommen til at skrive hvis du skulle have yderligere spørgsmål omkring det

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 16:34

Hej Martin

Har du ikke en mail jeg kan kontakte dig på, har lige nogle spørgsmål til dig pt.

Husk dog at slå PB til.

Med venlig Hilsen

Arlo

Tilmeldt 27. Jul 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:52

sofie_anso(a)hotmail.com

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 17:15

Arlo:

Hej Martin

Har du ikke en mail jeg kan kontakte dig på, har lige nogle spørgsmål til dig pt.

Hej Arlo

Du kan skrive til mig på maf@rodovre.info og/eller tilføje min msn som lyder: mj@tgshop.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)