Jeg synes I, som kritiserer ihærdige sælgere, skulle se på formålsteksten til den her del af forum:
Jeg er da enig, men så må Amino jo gøre op med sig selv om de vil være det "ny" QXL bare i gratis form?
Hvis nu man lavede så kun Plus medlemmer kunne sælge disse ting gav det mening i min verden.
/allan
Martin Thorborg har for nyligt nævnte nogle planer om et tiltag i den retning i den her tråd: Amino Marked
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Det er helt klart de ting her, som afholder mig fra at blive Plus medlem, jeg skal ikke betale noget, til noget/nogen som jeg ikke mener her er 100 % prof.
Jeg mener at hver ting, hvert sit sted, debat et sted, og salg et sted, det gør Amino jo selv med køb og salg af virksomheder hvorfor så ikke gøre det med alt det andet salg, man kan jo læse hver gang der kommer noget til salg i debatten, at det er noget folk godt vil have lavet om på.
Det er helt klart de ting her, som afholder mig fra at blive Plus medlem, jeg skal ikke betale noget, til noget/nogen som jeg ikke mener her er 100 % prof.
Jeg mener at hver ting, hvert sit sted, debat et sted, og salg et sted, det gør Amino jo selv med køb og salg af virksomheder hvorfor så ikke gøre det med alt det andet salg, man kan jo læse hver gang der kommer noget til salg i debatten, at det er noget folk godt vil have lavet om på.
Hej Ronnie,
Jamen.. som jeg skrev, og som Martin bekræfter, så er der et tiltag på vej. meget professionelt, og endnu en grund til at blive Amino PLUS.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Det er helt ok at sælge hvad som helst her, så ingen sure miner. Og ja, vi arbejder ganske rigtigt på et marked, men mere om det senere.
Dbh Martin
Martin, gider du ikke slette det númmer der står på første side et par indlæg nede, har forsøgt at få det slettet et par gange med "anmeld indlæg" men intet sker!