Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har lavet en ny hjemmeside i dag

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Købte et domæne i går og lavede en hjemmeside i dag, hvor svært kan det være Big Smile

Jeg mangler lige noget annoncering i højre side, samt noget meta arbejde, så er det ellers bare i gang med søgemaskine optimering.

Det er en oversigt over bredbåndspriser og I er meget velkomne til at komme med kritik, jeg er ikke så sartWink Bredbåndspriser

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 02:46

Fin lille ide!

Jeg så dog gerne, at du havde firmaerne repræsenteret helt til venstre, og så lod de forskellige priser blive listet vandret. Dette synes jeg giver et bedre overblik. 

Generelt er dit gitter og tabel opsætning lidt forvirrende., men ellers en fin side.!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 03:05

Flot hjemmeside den tilpasser sig min skærm og det er nemt overskueligt at finde de informationer man ønsker at finde godt arbejde lavet der Big Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 12. Oct 08
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 04:36

bruger du et bestemt program til sådan lige at smække sådan noget op el hvordan

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 11:36

Smile

Rasmus Hoeks:

Fin lille ide!

Jeg så dog gerne, at du havde firmaerne repræsenteret helt til venstre, og så lod de forskellige priser blive listet vandret. Dette synes jeg giver et bedre overblik. 

Generelt er dit gitter og tabel opsætning lidt forvirrende., men ellers en fin side.!

Tak for ris/ros.

På en af mine andre sider har jeg faktisk vendt tabellen, så man læser fra venstre mod højre. Grunden til at jeg har vendt denne, så man læser fra oven og ned, er egentligt inspireret af produktsammenligninger i f.eks. Ekstra Bladet. Men måske vender jeg den igen.

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 11:38

Mikael christiansen:

Flot hjemmeside den tilpasser sig min skærm og det er nemt overskueligt at finde de informationer man ønsker at finde godt arbejde lavet der Big Smile

Tak for ros Big Smile, skabelonen fra mit webhotel har nu gjort det meste arbejde for mig.

Tilmeldt 12. Oct 08
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 11:44

hej

hvor er siden købt,  hvilken udbyder er det ved, one, webdomain, web10 osv.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 11:48

TEAMTMS:

Hej

Jeg vil da godt lige komme med en kommentar forhåbentligt uden at støde nogen Smile

Der er jo ikke det store hokus pokus i at sætte en side op uden interne links men ellers flot arbejde Smile

/allan

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 11:52

TEAMTMS:

Jeg bruger det program der stilles til rådighed hos mit webhotel One.com. Det fungerer lidt ligesom Frontpage, hvis du kender det. Jeg starter med at vælge en skabelon og går efterfølgende ind og redigerer i siden. På denne side har jeg fjernet alle billederne og indsat nogle tabeller. Det tager ikke ret lang tid at lave selve siden, det der tager tid er at finde de forskellige priser hos teleselskaberne og indsætte affiliatelinks.

Der er nogle begænsninger i deres program, bl.a. skal du ud i kildekoden, hvis du skal have links til at åbne i et nyt vindue. Du skal også i kildekoden, når du skal lave din META beskrivelse osv., men det kan også gøres hos One i deres texteditor.

Jeg har før haft webhotel hos bl.a. Web10, men foretrækker helt klart One.com! Hos Web10 skal du bl.a. sende en fax ved opsigelse, mens du hos One.com kan nøjes med et enkelt klik med musen. Desuden får du et gavekort på 400 kr. til Google ads, når du bestiller domæne og webhotel, hvilket er mere end hvad det koster at oprette. Geeked

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 11:53

TEAMTMS:

hej

hvor er siden købt,  hvilken udbyder er det ved, one, webdomain, web10 osv.

Hos One.com, du kan læse min anbefaling tidligere i denne tråd.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)