Jeg så dog gerne, at du havde firmaerne repræsenteret helt til venstre, og så lod de forskellige priser blive listet vandret. Dette synes jeg giver et bedre overblik.
Generelt er dit gitter og tabel opsætning lidt forvirrende., men ellers en fin side.!
Jeg så dog gerne, at du havde firmaerne repræsenteret helt til venstre, og så lod de forskellige priser blive listet vandret. Dette synes jeg giver et bedre overblik.
Generelt er dit gitter og tabel opsætning lidt forvirrende., men ellers en fin side.!
Tak for ris/ros.
På en af mine andre sider har jeg faktisk vendt tabellen, så man læser fra venstre mod højre. Grunden til at jeg har vendt denne, så man læser fra oven og ned, er egentligt inspireret af produktsammenligninger i f.eks. Ekstra Bladet. Men måske vender jeg den igen.
bruger du et bestemt program til sådan lige at smække sådan noget op el hvordan
Jeg bruger det program der stilles til rådighed hos mit webhotel One.com. Det fungerer lidt ligesom Frontpage, hvis du kender det. Jeg starter med at vælge en skabelon og går efterfølgende ind og redigerer i siden. På denne side har jeg fjernet alle billederne og indsat nogle tabeller. Det tager ikke ret lang tid at lave selve siden, det der tager tid er at finde de forskellige priser hos teleselskaberne og indsætte affiliatelinks.
Der er nogle begænsninger i deres program, bl.a. skal du ud i kildekoden, hvis du skal have links til at åbne i et nyt vindue. Du skal også i kildekoden, når du skal lave din META beskrivelse osv., men det kan også gøres hos One i deres texteditor.
Jeg har før haft webhotel hos bl.a. Web10, men foretrækker helt klart One.com! Hos Web10 skal du bl.a. sende en fax ved opsigelse, mens du hos One.com kan nøjes med et enkelt klik med musen. Desuden får du et gavekort på 400 kr. til Google ads, når du bestiller domæne og webhotel, hvilket er mere end hvad det koster at oprette.