Ja det skulle man mene, og det var ihvertfald hvad jeg lavede dengang jeg var 13 år. |
ja, se martin, kun mig der har de problemer
Ja det skulle man mene, og det var ihvertfald hvad jeg lavede dengang jeg var 13 år. |
Download min gratis e-bog: 10 skudsikre trin til at starte og drive en succesfuld webshop
ja, se martin, kun mig der har de problemer |
kan man ikke spærre for ham tumpen her ? Jesper
|
Ja du har et problem, men vi andre gider ikke høre om det mere så stop venligst. |
John for fanden,,, Det er ikke vores problem at du ikke er enig med dine forældres beslutninger, du skal kun være glad for at dine forældre beskytter dig, og de så er overbeskyttende er for mig ligegyldigt. Du skal ikke give op, men tænke mindre stort, hvis du kan en smule engelsk vil jeg rådde dig til at besøge w3schools.com, de har mange tutorials omkring hjemmesider. Men som så mange andre har sagt, så skal du sætte dig ned, og tænke over hvad du vil. Lave en plan, dernæst fortælle dine forældre om planen, og dernæst argumenterer for din sag. Hvis folk er mindre IT-kyndige kan det virke uoverskueligt og direkte uansvarligt at have sin 13 årige søn lægge personlige oplysninger ud på nettet. Du vil opleve dette UTALLIGE gange, væn dig til det. Der vil altid være noget du ikke får lov til. Nå men du læser jo alligevel ikke dette |
Han er pt. den nummer et over "De flinkeste Amino’er der hjælper mest" |
Nu er han begyndt at sende pb til mig, om designene fra en gratis hjemmeside som jeg sendte ham, ikke er gode nok. |
Så er vi to :D |
Det er jo begrænset hvad man kan få gratis nu om dage trods alt :) |
Han har også spørgt efter min msn, men den tør jeg ikke give væk, Hann forventer at få et design lige præcis, som han vil have det, gratis.
|