Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bankkontier

Side 3 ud af 7 (63 indlæg)
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

john138:
Allan - Hvorfor vil du gerne det :O?

Jo ville da bare lige forklare hende nogle ting Smile

/allan

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:21

john138:

nej, for kan ikke få dem udbetalt - og jeg vil først begynde at tjene dem når jeg har en aftale på plads med en person....

Jeg mener ikke som du har tjent online. Har du havt noget arbejde, som avisbud eller lignende?

Tilmeldt 1. Jul 09
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 19:23

Ram - ja, har arbejdet i jyst stempel og kitche til 60 i timen, men vil ikke bruge de penge jeg har tjent der, fordi jeg stadig ser det LIDT riski at købe sider, men det kan jeg når jeg ved hvordan det fungere, hvor meget jeg kan tjene - m.m......

Allan, det kan jeg ikke bare give ud, men kan da sende en mail til hende fra min mail- da hun ikke kender min adresse :P

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:28

john138:

Ram - ja, har arbejdet i jyst stempel og kitche til 60 i timen, men vil ikke bruge de penge jeg har tjent der, fordi jeg stadig ser det LIDT riski at købe sider, men det kan jeg når jeg ved hvordan det fungere, hvor meget jeg kan tjene - m.m......

Det er desværre ikke gratis at starte op. Der er ingen der gider kode en hjemmeside og design gratis. Så man må tage chanser, selv om det koster penge.

Tilmeldt 1. Jul 09
Skrevet kl. 19:30

Ja, vil bruge dem jeg tjener på nettet jo :P

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:34

john138:

Ja, vil bruge dem jeg tjener på nettet jo :P

Jamen hvordan vil du tjene penge online, hvis du ikke har tænkt dig at investere nogle penge?

Hvis du har tænkt at starte med at lave en top10 internet side, så koster det altså at få en programmør og en designer. Hvis du siger til dem at de får pengene først når du har tjent dem, det går altså ikke.

Tilmeldt 1. Jul 09
Skrevet kl. 19:36

nej, jeg har en bruger på nogle hjemmesider som betaler mig for ting og sager, For eksempel PartnerADS - der får jeg mine venner til at klikke på reklamer, og så er der 150DKK lige der. og SponsorCar - der får jeg 50DKK per person jeg henviser - men kan jo ikke få betaling :S

Tilmeldt 1. Jul 09
Skrevet kl. 19:39

Og, skal bare have en designer tror jeg, tror godt jeg kan lave selve top10erne selv da jeg har set andre af disse sider osm ikke er så advanceret.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:40
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:44

john138:

nej, jeg har en bruger på nogle hjemmesider som betaler mig for ting og sager, For eksempel PartnerADS - der får jeg mine venner til at klikke på reklamer, og så er der 150DKK lige der. og SponsorCar - der får jeg 50DKK per person jeg henviser - men kan jo ikke få betaling :S

Du må simpelthen tale med din mor og far omkring problemet, at du tjener nogle penge, men kan ikke få dem udbetalt.

Der er ingen person der bare vil give sine bank oplysninger ud. Og bruge tid på at sende dig chekke, og så heller ikke få noget tilbage. Så prøv og snakk med din mor og far omkring det.

held og lykke. Yes

Side 3 ud af 7 (63 indlæg)