Dit ansigt udadtil er det første dine potentielle kunder ser. I disse
tider er det vigtigt at man skiller sig ud fra mængden og fremstår
professionelt. Jeg kan hjælpe dig med alt. Lige fra den visuelle
identitet til din virksomhed eller billeder fra jeres teambuilding
event.
Har du måske allerede en identitet men føler den skal have en ansigtsløftning?..jah.. så kan jeg også hjælpe med det..
Jeg er en nyuddannet grafisk designer og har i flere år arbejdet som freelance fotograf. Jeg søger nu nye kunder og projekter jeg kan give mig i kast med. Jeg sætter stor pris på ærlighed og et godt samarbejde. Hvis der er opgaver jeg ikke kan magte eller er ude for min kompetence.. så påtager jeg mig den simpelthen ikke. Der er ingen grund til at spilde min eller din tid og penge.
Jeg tilbyder forskellige pakker til nye og eksisterende iværksættere. De kan selvfølgelig redigeres lidt i hvis det skulle være nødvendigt. Alt til en favorabel aminopris :) ..Pakkerne kan ses på min hjemmeside samt beskrivelse.
Hvis du har nogen spørgsmål er du mere end velkommen til at kontakte mig på mail : snabel@privat.dk
Alt mit nuværende arbejde kan ses på www.colorized.dk
Ja det er det skam. Kan du sende mig en privat besked hvor du forklarer lidt om hvad du skal bruge?.. Det afhænger meget af størrelsesordnen nemlig. Men en forside og underside kan hurtigt klares. Men send mig en besked og så kan jeg vende tilbage hurtigt med en pris.
Du betaler bare turen :) .. Så skal jeg da nok komme flyvende. Så kan jeg besøge et par venner derovre i samme omgang.. hehe.. Nåh.. Men hvad skal du have lavet?
Jeg er i Kolding området i slutningen af August hvis det var noget
Hmm lyder eller tiltalende men lidt for sent. ellers tak for tilbuddet.
/allan
Herg:
Allan, du kan evt. skrive mig en lille mail omkring hvad du forventer af de billeder? hergeir@herg.dk
jeg er da klar på en lille hygge photoshoot, jeg holder til i Tilst.
Hej Herg
Jeg skriver til dig i aften.
/allan
Herg:
og jeg skal undskylde for at jeg blander mig, men kunne ikke sende PM :(
Hmm den er hørt før må jeg lige undersøge bare underligt min kone har
en profil her og den kan hu godt skrive til mig på men undersøger det
lige med admin.
og jeg skal undskylde for at jeg blander mig, men kunne ikke sende PM :(
Hmm den er hørt før må jeg lige undersøge bare underligt min kone har
en profil her og den kan hu godt skrive til mig på men undersøger det
lige med admin.