Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprettelse af freelance reklamebureau.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 5. Oct 06
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis i allerede har så mange idéer og forslag, hvad så med at føre nogen af dem ud i livet? Hvis i f.eks. vil lave TV-reklamer kan i starte med at vise hvad i kan på f.eks. youtube, osv. kom ud med nogle af jeres skøre indfald, og hvis hvad det er i kan.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:24

Der er allerede nævnt mange vigtige ting, så jeg vil skrue den jyske formaning på.

1. Tjen pengene før I bruger dem.

Da jeg startede mit firma op i sin nuværende form, var jeg overbevist om, at jeg havde brug for at kunne præsentere ekstremt flotte prøvetryk, så jeg købte en rasende dyr digitaltrykmaskine. Den har primært lavet brochurer for nogle af mine egne projekter, indtil den gik i stykker og skulle repareres for samme pris som en næsten lige så god maskine koster. Siden har jeg klaret mig med mail-korrektur eller prøvetryk "købt" på trykkeriet.

2. Lav en forretningsplan - på den måde tvinger I jer selv til den alvorlige tanke om, hvor kunderne skal komme fra.

3. Få en økonomiperson med på sidelinjen. Økonomi er dræbende for kreativitet - brug krudtet på jeres skæve hjerner og lad folk med økonomisk sans lave bogføring og alt det der.

mvh Hans

Fra Østerbro
Tilmeldt 14. Aug 09
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 00:28

Hej Jemuha

Det kræver vilje og en god portion realisme :-)

Det lyder som du i første omgang selv kan udvikle jeres look. Webdesign, merchandise o.sv, hvilke er en stor styrke. 

Inden den proces, ligger der 2 spørgsmål

1. Hvad vil i gerne kunne tilbyde kunden?
2. Hvordan vil i tilbyde det anderledes end dine konkurrenter?

Dernæst ligger der jo et hav af ideer.

Følg jeres drøm.

Partner @ The Social Agency 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)