Hej Aminoer. Vores shop www.aaimport.dk er rimelig neutral i sit udseende. Det skyldes dels et ønske om et relativt enkelt og "rent" site. Men det skyldes også at vores produkter henvender sig til forskellige målgrupper. Fx. har vi elektriske løbehjul som bliver solgt både til legebørn, og camping/båd folk. Men vi sælger faktisk flest elektriske løbehjul til erhvervsvirksomheder med store arealer - såsom lagerhaller, hospitaler etc. På den anden side, så er det mest unge mennesker der køber vores X-wheel. Vi overvejer derfor om vi skal tilpasse designet til hver produktkategori, så det appellerer til den specifikke målgruppe. Det er selvfølgelig både layout, grafik og formuleringerne der skal tilpasses. Men......... vi frygter også at sitet vil blive forvirrende med disse stil-skift på de forskellige undersider. Er der nogen herinde der har erfaringer med at tilpasse design/layout/sprog til forskellige varekategorier? i så fald vil jeg meget meget gerne se jeres site. Jeg vil også meget gerne høre jeres mening om "problematikken" På forhånd tak fordi i gider bruge weekenden på denne tråd :) Hilsen Morten |
Hej Morten
Jeg ville ogsaa have forskelligt design til hvert maerke paa min shop, saa siden var unik og passede til hvert produkt(maerke), Men det blev jeg paa det kraftigste fraraadet af programoeren. Det ville kunne forvirre kunden sagde han..
Men der er selvf. ogsaa forskel paa hvad vi saelger saa maaske kan det gaa til din shop.
mvh
anders