Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billedetyveri igen, Hvad gør man?

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 23. May 06
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er den gal igen.

En anden netbutik har for anden gang brugt mine billeder denne gang ca. 75 stk som vi selv har fået lavet, det er nu anden gang den samme netbutik har brugt af vores billeder, sidste gang inden jul, hvor jeg skrev  en mail til dem om at de skulle fjerne dem inden en uge, samt at de fremover vil undlade enhver form for uberettiget udnyttelse af indholdet på min hjemmeside.

De fik dem fjernet, men nu har de så brugt nogle nye, hvad skal jeg gør ved det? sende dem en regning (og på hvilket beløb) gå til avokaten eller hvad syntes i?

Bedste sommer hilsner

Allan Nielsen

www.Hedestoker.dk

VVS artikler fra www.hedestoker.dk Kvalitet og god service.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 12:19

Søger her på Amino og finder den tråd der er et par dage gammel om nøjagtigt samme problem.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:21

Anders Christensen:

Søger her på Amino og finder den tråd der er et par dage gammel om nøjagtigt samme problem.

Denne gang er det dog 75 billeder, så følger man samme model, som i den anden tråd bliver det til 75 x 3000kr, dvs. næsten en kvart million. Meeeen det er nok ikke helt realistisk :o)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:27

PeterOM:
Denne gang er det dog 75 billeder, så følger man samme model, som i den anden tråd bliver det til 75 x 3000kr, dvs. næsten en kvart million. Meeeen det er nok ikke helt realistisk :o)

Hvorfor ikke? Bemærker i den forrige tråd, at en slap igennem retten med 50.000 for et enkelt billede (og ja jeg ved at sagerne ikke nødvendigvis er identiske).

Her er det det ligefrem skærpende at de gentager stuntet! Frem med regnemaskinen.

Henrik

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 12:28

Allan Nielsen:
hvad skal jeg gør ved det? sende dem en regning (og på hvilket beløb) gå til avokaten eller hvad syntes i?

Hej Allan

Jeg syntes da du skal bruge samme metode som sidste gang ! Fik du nogen siden de penge du bad om der ?

/allan

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:29

Allan Nielsen:
a. 75 stk som vi selv har fået lavet,

Er der dig eller fotografen der har ophavsretten?

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 12:32

Hej

Andre amino bruger er selv faldet for ophavsretten, hvor de fik besked på at fjerne billederne plus betale en bod på 6.000 kr. - de fik det ned på 3.000 kr. men har du kræfterne og tiden til det så gå i retten med den sag for det er jo et gentagende problem med dem har de jo lige bevist og 75 gange 3.000 kr. kontra 75 gange 50.000 kr = de går konkurs og dit problem er løst Wink

Venligst

René Buch

Tilmeldt 23. May 06
Skrevet kl. 13:53

Hejsa

Nej vi fik ikke alle, men noget af det, kan ikke lige huske hvor meget det var, men mener at det var noget lign. det halve.

Mvh Allan

Tilmeldt 23. May 06
Skrevet kl. 13:56

Hej

Det er os selv der har brugt tid på at lave gode billeder af varen, så det er helt vores.

Jeg tror jeg må tage fat på den gode advokat igen, det er nok det bedste, lad os se hvad han siger til det.

Mvh Allan

Fra tylstrup
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 14:11

Så vidt jeg kan se er det vvs artikler i handler med, hvorfor går i ikke til jeres leverandør og påpeger den useriøse hjemmeside, så kunne jeres leverandører måske lægge pres på ham om at bruge egne foto eller foto fra leverandøren

Mvh Kronborg

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)