Da jeg installerede igår kørte jeg en scan af computeren. Alt hvad der havde med Itunes at gøre blev sat ind som om det var Trojaner, og jeg kunne slet ikke åbne Itunes. Det endte med at AVG måtte afinstalleres og Itunes Repareres.
Læste på Google at der åbenbart er den her brist, men jeg ved ikke lige hvordan jeg skal komme forbi den.
AVG har lagt opdateringer ud her til morgen (fik en mail ca. kl 5:00) Hvis det ikke virker er der en midlertidig om end ikke optimal løsning, der involverer at du slår Resident shield fra og sætter itunes på din "exception list" Dette er langtfra en optimal løsning. Så hvis ikke det virker med den nye version vil jeg anbefale dig at gå over til nogle af de andre gratis programmer som f.eks Avast.
Avast kan anbefales herfra. Den er ikke ligeså "intrusive" som AVG - som jeg jeg skulle prøve som alternativ til Avast. Avast er tilbage igen.:o)
Det som irriterer mig ved AVG er dens kostante forsøg på at få mig til at købe betalingsudgaven, den popper op når den scanner mails (det er muligt det kan slås fra) - men jeg behøver ikke at vide hver gang den scanner en mail - bare den gør det
Jeg har en fornemmelse af at AVG gør mit system tungere end Avast gør.
Har efterhånden installeret avast på en del computere, og det kører virkeligt problemfrit på dem alle. Jeg har også tidligere brugt AVG, men jeg synes ikke, at det kørte lige så problemfrit som Avast.
Har Pt installeret Avira, men skriver mig helt sikkert Avast bag øret. Ligenu ser det ud som om den kører godt, lavede en Full scan og den fandt da lidt som Norman ikke kunne præstere at finde.