Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God antivirus, gerne gratis

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 2. Apr 09
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Min Norman er netop udløbet og jeg søger derfor en ny antivirus ( er ikke ked af Norman men er åben for nyt)

Jeg prøvede igår at hente AVG men den konflikter helt vildt med Itunes, så den går desværre ikke.

Er der nogen gode forslag til en antivirus, som altså IKKE konflikter med Itunes?

Mvh Betina

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Avira og avast er de to bedste der er gratis, benytter mig selv af avira da jeg syntes den er en smule bedre.

Benytter mig ikke af itunes så kender ikke effekten der.

Tilmeldt 17. Jul 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 09:47
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Betina.

Bruger selv AVG og Itunes uden problemer.
Kan du sige hvilke konflikter det er der opstår ??

Hilsen
Tinghus

Tilmeldt 2. Apr 09
Skrevet kl. 10:08

Hej Tinghus

Da jeg installerede igår kørte jeg en scan af computeren. Alt hvad der havde med Itunes at gøre blev sat ind som om det var Trojaner, og jeg kunne slet ikke åbne Itunes. Det endte med at AVG måtte afinstalleres og Itunes Repareres.

Læste på Google at der åbenbart er den her brist, men jeg ved ikke lige hvordan jeg skal komme forbi den.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 10:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan varmt anbefale Avast - Den er gratis til privat brug.

www.avast.com

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 17. Jul 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:24

AVG har lagt opdateringer ud her til morgen (fik en mail ca. kl 5:00)
Hvis det ikke virker er der en midlertidig om end ikke optimal løsning, der involverer at du slår Resident shield fra og sætter itunes på din "exception list" Dette er langtfra en optimal løsning. Så hvis ikke det virker med den nye version vil jeg anbefale dig at gå over til nogle af de andre gratis programmer som f.eks Avast.

Hilsen
Tinghus

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 11:29
Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 11:47

Avast kan anbefales herfra. Den er ikke ligeså "intrusive" som AVG - som jeg jeg skulle prøve som alternativ til Avast. Avast er tilbage igen.:o)

Det som irriterer mig ved AVG er dens kostante forsøg på at få mig til at købe betalingsudgaven, den popper op når den scanner mails (det er muligt det kan slås fra) - men jeg behøver ikke at vide hver gang den scanner en mail - bare den gør det

Jeg har en fornemmelse af at AVG gør mit system tungere end Avast gør.

mvh

Jan

Fra København
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 11:51

Har efterhånden installeret avast på en del computere, og det kører virkeligt problemfrit på dem alle. Jeg har også tidligere brugt AVG, men jeg synes ikke, at det kørte lige så problemfrit som Avast.

Tilmeldt 2. Apr 09
Skrevet kl. 12:10

Hej Alle

Har Pt installeret Avira, men skriver mig helt sikkert Avast bag øret. Ligenu ser det ud som om den kører godt, lavede en Full scan og den fandt da lidt som Norman ikke kunne præstere at finde.

Tusind tak for jeres svar.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)