Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

6 par super billige Oakley shorts..!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra københavn
Tilmeldt 11. Apr 08
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa..

jeg må desværre konstatere at jeg nok ikke kommer ned i en str. 34 foreløbig, og derfor har jeg nu 6 par super lækre, og sprit nye shorts liggende. Dette synes jeg er synd og derfor får i kære amino'er nu chancen for at købe dem billigt. Der er tale rigtig lækre kvalitets shorts. det er godt nok vareprøver, men jeg kan ikke se at det skulle gøre dem ringere. Der er stadig prismærker på og vejledende salgspris er 550kr pr. par. Da jeg bare skal af med dem vil jeg godt sælge dem for 200kr pr. par. Da jeg er privat person vil der ikke kunne trækkes moms fra.

håber at høre fra jer..

P.S. der kan selvfølgelig sendes billeder af dem til jer, såfremt jeg får en email adresse.

Fra Herning
Tilmeldt 4. Aug 07
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 09:35
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:53

Jeg kan se at det er længe side at du har skrevet indlæget vedr. Oakley shorts i str. 34 - Jeg tager aligevelle chancen og hører dig om du stadig har dem?

På forhånd tak

Regitze

Fra københavn
Tilmeldt 11. Apr 08
Skrevet kl. 20:09

hej regitze..

ja jeg har dem faktisk stadigvæk... er det måske noget du kunne være interesseret i..?

Tilmeldt 7. Sep 10
Skrevet kl. 09:11

Hej igen, og tak for dit svar, ja jeg tror at jeg kan bruge dem som gave, har du mulighed for at sende mig billeder af dem pr. mail jan@regitze.net

På forhånd tak

Fra københavn
Tilmeldt 11. Apr 08
Skrevet kl. 12:14

hej igen..

jeg har dem faktisk på den blå avis også... der er billeder af de 6 af parrene... jeg har taget billederne med min mobil så det er måske ikke de bedste... men det er virkelig nogle fede shorts... og jeg er rigtig ked af at jeg ikke selv kan passe dem...:-(

johnny

http://www.dba.dk/oakley-badeshorts-oakley/id-68321588/

Tilmeldt 7. Sep 10
Skrevet kl. 12:45

Hej igen,

Tak for linket, de er desværre lidt for spraglede efter herrens smag. Jeg havde håbet at de var helt sorte.

Undskyld ulejligheden og held og lykke med salget.

Mvh Regitze

Fra københavn
Tilmeldt 11. Apr 08
Skrevet kl. 12:48

hej igen..

det var da ærgerligt... som sagt så er billederne ikke de bedste... de er virkelig virkelig fede når man ser dem i virkeligheden... men når herren ikke kan lide dem så er der ikke så meget at gøre.. ;-)

håber i finder nogle der han kan lide..

johnny

Tilmeldt 8. Sep 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 13:58

Hvilken størrelse er de ?

Fra københavn
Tilmeldt 11. Apr 08
Skrevet kl. 16:31