jeg må desværre konstatere at jeg nok ikke kommer ned i en str. 34 foreløbig, og derfor har jeg nu 6 par super lækre, og sprit nye shorts liggende. Dette synes jeg er synd og derfor får i kære amino'er nu chancen for at købe dem billigt. Der er tale rigtig lækre kvalitets shorts. det er godt nok vareprøver, men jeg kan ikke se at det skulle gøre dem ringere. Der er stadig prismærker på og vejledende salgspris er 550kr pr. par. Da jeg bare skal af med dem vil jeg godt sælge dem for 200kr pr. par. Da jeg er privat person vil der ikke kunne trækkes moms fra.
håber at høre fra jer..
P.S. der kan selvfølgelig sendes billeder af dem til jer, såfremt jeg får en email adresse.
Jeg kan se at det er længe side at du har skrevet indlæget vedr. Oakley shorts i str. 34 - Jeg tager aligevelle chancen og hører dig om du stadig har dem?
jeg har dem faktisk på den blå avis også... der er billeder af de 6 af parrene... jeg har taget billederne med min mobil så det er måske ikke de bedste... men det er virkelig nogle fede shorts... og jeg er rigtig ked af at jeg ikke selv kan passe dem...:-(
det var da ærgerligt... som sagt så er billederne ikke de bedste... de er virkelig virkelig fede når man ser dem i virkeligheden... men når herren ikke kan lide dem så er der ikke så meget at gøre.. ;-)