Alternativt kan du tage imod Paypal, der kan folk også bruge deres Visa. Der er ikke så mange der bruger det i DK, men Paypal er oversat til dansk for nyligt og rimelig nemt at sætte op.
Jeg tror sikkerheden for forbrugeren er den samme, jeg har både fået lænset et Visakort og en Paypalkonto og begge gange har jeg fået mine penge retur. Det gik faktisk hurtigst med Paypal.
Sikkerheden er 100% den samme forudsat at det er en kreditkort transaktion og ik Paypal penge du køber...
Nu er det nogle år siden, men så vidt jeg husker var det penge, som allerede stod på min Paypalkonto. Jeg opdagede det dog samme dag, da jeg modtager en mail ved hver overførsel.
Det har noget at gøre med hvordan pengene ender på din konto. Sætter du dem ind selv, dvs overføre dem fra dit kreditkort til din paypalkonto, for derefter at købe for dem, så er de ik dækket. For ved denne form køber du de famøse Paypal-money og dermed dækker sikkerhedsgarantien ik. Men det er er jo reelt ingen der gør mere, med mindre de er virkelig old school...
Mener slet ikke det er muligt at indsætte egne penge, men man kan selvfølgelig have penge til at stå fra en overførsel fra en anden bruger. Jeg mener det var det jeg havde dengang og dem overførte de bare tilbage på min konto.
|