Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig webshop

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 3. Jun 09
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Jeg skal bruge en billig webshop og opsætning af denne.

Pris max. 1000 Dkk incl moms

Jeg har domain + webhotel

Opgaven haster da jeg har produkterne men min leverandør er sprunget fra opgaven.

Håber nogen kan hjælpe.

mvh

Frederik

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 22:15

Har du indløsningsaftale på plads med PBS? - Uden at fornærme dig, så kommer du jo sådan cirka "ingen vegne" for 800 kroner.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 3. Jun 09
Skrevet kl. 22:18

Du fornærmer mig ikke for jeg er ikke så nærtagende :-)

Nej betalingsdelen må komme senere - starten må blive bankoverførsel, da jeg har spildt en del tid allerede og gerne vil have mine produkter online

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Skrevet kl. 22:22

Jeg vil anbefale dig at starte med at læse e-Pusher : http://e-pusher.dk/

Derefter vil jeg anbefale dig at få kortbetaling med fra starten af..

Hvis du har konkurrenter på de varer du ønsker at sælge, og de giver mulighed for betaling med betalingskort, så vil jeg skyde på at du cirka får 0 ordrer i din butik uden samme betalingsmulighed. Forudsat at du henvender dig til private kunder.

Jeg ville til enhver tid vælge en butik der tager kort, fremfor en butik der kun tilbyder betaling via bankoverførsel, også selvom den skulle være dyrere.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:24

Du bør hellere have det hele på plads med betaling osv, før du åbner shoppen. Tror ikke der er så mange der gider betale gennem bankoverførsel.

Men held og lykke med shoppen. Yes

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:27

Anders Christensen:
Jeg ville til enhver tid vælge en butik der tager kort, fremfor en butik der kun tilbyder betaling via bankoverførsel, også selvom den skulle være dyrere.

Anders,

Hvis vi nu skal være lidt hjælpsomme, selv om vi ikke er målgruppen, er vi så ikke ovre i en standard installation af OScommerce, Margento o.lign.?

Henrik

Tilmeldt 3. Jun 09
Skrevet kl. 22:30

til at starte med er det også mere et udstillingsvindue da jeg laver meget opsøgende salg og derfor gerne vil have et online værktøj at henvise til så folk kan reklamere for mine produkter - men tak for info til jer begge.

Når pengene er til det skal det naturligvis have betalingsdelen tilføjet og en mere fancy webshop - men vi skal jo alle starte et sted.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Skrevet kl. 22:31

Henrik Krogh:

Anders Christensen:

Anders,

Hvis vi nu skal være lidt hjælpsomme, selv om vi ikke er målgruppen, er vi så ikke ovre i en standard installation af OScommerce, Margento o.lign.?

Henrik

Tjoo, af de to ville jeg så vælge Magento, men at få det sat op for 800 kroner er nok moderat optimistisk. - Og så er det jo ikke engang sikkert at det kan køre på hans webhotel.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:32

Alternativt kan du tage imod Paypal, der kan folk også bruge deres Visa. Der er ikke så mange der bruger det i DK, men Paypal er oversat til dansk for nyligt og rimelig nemt at sætte op.

Jeg tror sikkerheden for forbrugeren er den samme, jeg har både fået lænset et Visakort og en Paypalkonto og begge gange har jeg fået mine penge retur. Det gik faktisk hurtigst med Paypal.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)