Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til søgeords placering

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 14. Jun 08
Indlæg ialt: 389
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Jeg har lavet en blog omkring området hårfjerning.

Min blog er indekseret af Google, men det ser ikke ud til at min blog optræder på søgeordet ”hårfjerning”.
Derimod har jeg gode resultater hvis man søger på ”hårfjerning kvinder”, eller ”hårfjerning laser”.

Men på det overordnede keyword ”hårfjerning”, er jeg ingen steder at finde – hvad kan dette skyldtes??

Et link til min blog: http://www.haarfjerning-tips.dk

På forhånd tak

Fra Smukke Faaborg
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 279
Fra  Aquatex Skrevet kl. 21:19

Simon Jensen:

Kære Aminoer,

Jeg har lavet en blog omkring området hårfjerning.

Min blog er indekseret af Google, men det ser ikke ud til at min blog optræder på søgeordet ”hårfjerning”.
Derimod har jeg gode resultater hvis man søger på ”hårfjerning kvinder”, eller ”hårfjerning laser”.

Men på det overordnede keyword ”hårfjerning”, er jeg ingen steder at finde – hvad kan dette skyldtes??

Et link til min blog: http://www.haarfjerning-tips.dk

På forhånd tak

Hej Simon

Nu skriver du ikke noget om, hvor længe du har haft din blog. Måske skal du give den noget tid.

Nogle årsager kunne være:

1. manglende tekster hvor ordet hårfjerning forekomme flere gange i forskellige sammenhænge

2. Der bruges H5 i dine overskrifter - hvorfor ikke H1 og H2

3. Der mangler links hvor ordet hårfjerning indgår

4. hvor mange links er der til din blog ude fra? Skriver du selv i blogs med hårfjerning som emne?

Der er sikkert nogen Aminoer, der ved meget mere om sagen - og der er også skrevet flere gode E-bøger om SEO. Hvad med SEO 2.0 af Mikkel de Mib?

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 21:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej Simon Jensen, Prøv at ændre din title til Hårfjerning, og prøv også at få nogle flere indgående links af en bedre kvalitet end blogbot.dk (og mere relevans) Pernille Rosenkratz Theil?

og prøv at skrive ordet hårfjerning i din tekst, på siden.

Fordi dine meta data osv. er helt perfekte.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)