Kære Aminoer, Jeg har lavet en blog omkring området hårfjerning. Min blog er indekseret af Google, men det ser ikke ud til at min blog optræder på søgeordet ”hårfjerning”. Men på det overordnede keyword ”hårfjerning”, er jeg ingen steder at finde – hvad kan dette skyldtes?? |
Simon Jensen:Kære Aminoer,
Jeg har lavet en blog omkring området hårfjerning.
Min blog er indekseret af Google, men det ser ikke ud til at min blog optræder på søgeordet ”hårfjerning”.
Derimod har jeg gode resultater hvis man søger på ”hårfjerning kvinder”, eller ”hårfjerning laser”.Men på det overordnede keyword ”hårfjerning”, er jeg ingen steder at finde – hvad kan dette skyldtes??
Et link til min blog: http://www.haarfjerning-tips.dk
På forhånd tak
Hej Simon
Nu skriver du ikke noget om, hvor længe du har haft din blog. Måske skal du give den noget tid.
Nogle årsager kunne være:
1. manglende tekster hvor ordet hårfjerning forekomme flere gange i forskellige sammenhænge
2. Der bruges H5 i dine overskrifter - hvorfor ikke H1 og H2
3. Der mangler links hvor ordet hårfjerning indgår
4. hvor mange links er der til din blog ude fra? Skriver du selv i blogs med hårfjerning som emne?
Der er sikkert nogen Aminoer, der ved meget mere om sagen - og der er også skrevet flere gode E-bøger om SEO. Hvad med SEO 2.0 af Mikkel de Mib?