Hey Christain... Danske læger, ryglæger, kiropraktorer, reumatologer osv. har igennem flere år sagt, at jeg intet fejlede... I marts, da jeg var i Istanbul på forretningsrejse, havde jeg pænt ondt i nakken. Kom til en ryglæge dernede og en time efter havde jeg fået min diagnoce: Discusprolaps i nakken!
Da jeg nu, af ovenstående årsager, har opgivet danske læger og deres (manglende) råd, har jeg på opfordring fra en tyrkisk læge, her for et par uger siden, valgt at prøve denne metode med "nakke-strækkeren" (Fedt udtryk by the way )
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
Hey Christain... Danske læger, ryglæger, kiropraktorer, reumatologer osv. har igennem flere år sagt, at jeg intet fejlede... I marts, da jeg var i Istanbul på forretningsrejse, havde jeg pænt ondt i nakken. Kom til en ryglæge dernede og en time efter havde jeg fået min diagnoce: Discusprolaps i nakken!
Da jeg nu, af ovenstående årsager, har opgivet danske læger og deres (manglende) råd, har jeg på opfordring fra en tyrkisk læge, her for et par uger siden, valgt at prøve denne metode med "nakke-strækkeren" (Fedt udtryk by the way )
Sjovt oplevede PRÆCIS det samme med min danske læge, min sad bare i ryggen og ikke nakken.
Vil råde dig til at træne dine nakke muskler så de kan give dig bedre support. Dette gøres ved at lade dit hoved hænge til 1 af de fire sider det kan, dette gæres med en hånd oven på hoved som vægt. Du skal ikke trykke vægten fra hånden er nok. Du skal nu bare bevæge dit hoved langsom op og ned til den side lidt som en mavebøjning. Dette gøres med alle fire sider. Håber du fatter meningen.
Henrik >> Har ikke prøvet det endnu. Skal nok give lyd fra mig, hvis det hjælper.
Christian >> Jeps, den øvelse laver jeg af og til. Dog kun hvor jeg lægger hovedet til hver side - Ikke frem og tilbage. Det kunne være jeg også skulle prøve det.
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk