Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad hedder det på dansk?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 18:08

OT: Hvad i alverden er det? Det er vel ikke noget for almindelige mennesker at rode med?

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 18:18

Det er noget man bruger ifm discusprolaps, hold og smerter i nakken

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er vel det man vil kalde en "nakke strækker" jeg tvivler dog på du kan finde den på det danske marked. Måske du skal høre hos en fysio terapeut.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

BannerSalg.dk:

Det er noget man bruger ifm discusprolaps, hold og smerter i nakken

Har selv haft en del ryg problemer og kan varmt anbefale mbt sko, de hjælper virkelig på ryggen.

Er det virkelig slemt så er blokader det eneste der RIGTIG hjælper. Der er desværre ingen gode og permanente løsninger.

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 18:27

Hey Christain... Danske læger, ryglæger, kiropraktorer, reumatologer osv. har igennem flere år sagt, at jeg intet fejlede... I marts, da jeg var i Istanbul på forretningsrejse, havde jeg pænt ondt i nakken. Kom til en ryglæge dernede og en time efter havde jeg fået min diagnoce: Discusprolaps i nakken!

Da jeg nu, af ovenstående årsager, har opgivet danske læger og deres (manglende) råd, har jeg på opfordring fra en tyrkisk læge, her for et par uger siden, valgt at prøve denne metode med "nakke-strækkeren" (Fedt udtryk by the way Smile)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:31

BannerSalg.dk:
her for et par uger siden, valgt at prøve denne metode med "nakke-strækkeren"

Har du prøvet eller vil du prøve?? Smæk gerne en linie om resultatet!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:33
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

BannerSalg.dk:

Hey Christain... Danske læger, ryglæger, kiropraktorer, reumatologer osv. har igennem flere år sagt, at jeg intet fejlede... I marts, da jeg var i Istanbul på forretningsrejse, havde jeg pænt ondt i nakken. Kom til en ryglæge dernede og en time efter havde jeg fået min diagnoce: Discusprolaps i nakken!

Da jeg nu, af ovenstående årsager, har opgivet danske læger og deres (manglende) råd, har jeg på opfordring fra en tyrkisk læge, her for et par uger siden, valgt at prøve denne metode med "nakke-strækkeren" (Fedt udtryk by the way Smile)

Sjovt oplevede PRÆCIS det samme med min danske læge, min sad bare i ryggen og ikke nakken.

Vil råde dig til at træne dine nakke muskler så de kan give dig bedre support. Dette gøres ved at lade dit hoved hænge til 1 af de fire sider det kan, dette gæres med en hånd oven på hoved som vægt. Du skal ikke trykke vægten fra hånden er nok. Du skal nu bare bevæge dit hoved langsom op og ned til den side lidt som en mavebøjning. Dette gøres med alle fire sider. Håber du fatter meningen.

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 18:47

Henrik >> Har ikke prøvet det endnu. Skal nok give lyd fra mig, hvis det hjælper.

Christian >> Jeps, den øvelse laver jeg af og til. Dog kun hvor jeg lægger hovedet til hver side - Ikke frem og tilbage. Det kunne være jeg også skulle prøve det.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)